• Anonym

Hon messar mitt i natten!!

Jag stör mig så fruktansvärt mycket på min pojkväns tjejkompis! Inatt messade hon kl 3 och skrev: Jag kan inte sova!
    Va fan de skiter väl han i?! hon brukar ringa på natten på väg hem från krogen också, jag blir tokig!! Har jag inte rätt i att bli de??

• Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!
  • Anonym

Jag har kommit på vad jag ska säga...:
    "Jag hade en så konstig dröm inatt, jag drömde att *hon* stötte på dig. Det var så obehaglig dröm, det stämmer väl inte?" typ..?

• Löööv

Tror du får ett vettigare svar av det?...då kan du faktiskt fråga rakt ut i stället....tycker ja.

• Anonym

Jag tror att om det är något kommer jag att se de på honom och då kan jag fråga mer..

• Löööv

Jo, men det är bättre om du säger att du VET att dom har kontakt. Bättre det än skylla på en dröm.....uppriktighet och ärlighet gör förhållandet längre. Annars är det bara en tidsfråga innan allt går i krasch....man måste kunna prata annars är förhållandet dömt att misslyckas.

• Löööv

Jo, men det är bättre om du säger att du VET att dom har kontakt. Bättre det än skylla på en dröm.....uppriktighet och ärlighet gör förhållandet längre. Annars är det bara en tidsfråga innan allt går i krasch....man måste kunna prata annars är förhållandet dömt att misslyckas.

• Anonym

men om jag säger att jag vet får han veta att jag snokat och håller jag hellre tyst.. vill inte att han ska veta det, har gjort de förut å då sa han att han tycker att det förstör att jag inte litar på honom o måste snoka..

• sandra1984

Jag har nätkompisar manliga som jag känt i flera år,flera i 6 år.
    Har aldrig träffat dem och inga planer på det heller men vi mailar och smsar ofta.
    Ett tag mailade vi varje dag,i perioder en gång i veckan.Och smsade.

Jag tycker inte detta är nåt konstigt.Dock skulle inte min sambo få läsa allt som skrivs för det är privat.Likaså med alla sms.Men han skulle aldrig få för sig att fråga eller be om det,för han är inte osäker av sig.
    Min sambo har även fått sms mitt i natten av tjejkompis.Många gånger.
    Jag har inte läst dom smsen,det är privat mellan dom två.

Varför måste man veta allt,verenda sekund eller detalj i ens partners liv?Ens partner har även relationer till andra,vänskapliga eller syskon relation med mera.
    Litar du inte på din partner så är det antingen fel på din osäkerhet eller så är det din partner som kanske ljuger.

• Löööv

MEN du litar ju inte på honom ju . Båda underhåller något och ingen vill prata....lycka till med er relation.

• Anonym (SE k610i)

skärgårsfru:

jag har en sony ericsson k610i och kan göra om ett läst sms till oläst!! man väljer bara "markera som oläst" när man är inne på meddelandet så blir det ett "oöppnat kuvert" igen!

fukgerade på mina gamla telefoner oxå, Sony Ericsson

• Löööv

Sandra1984

Då har ni ett sånt förhållande och ni döljer inte era vännkontakter....

I detta fall snokar den ena och den andra döljer. Det leder till osäkerheter och onödiga bråk...missförstånd. Prata är a och o.

• Anonym

Min kille jobbar natt, frågade honom på msn nu om tjejen stöter eller är intresserad..han lovade att så var inte fallet...får väl lita på honom.

• Minxy

Ts: Bra. Det är BRA att du bestämt dig för att lita på honom.
    För om du väljer att inte göra det så kommer du få spendera hela er tid tillsammans med at gå och snok, leta tecken på att han träffar någon annan, gå och oroa dig när han inte ringer på ett bestämt klockslag mm. Du vill inte ha ett sånt liv.
    Mycket bättre att bara dra ett djupt andetag, andas ut och tänka: "Det är MIG han är ihop med det är MIG han kommer hem till, det är MIG han vill vara med."

• Flygfotogen

Du verkar ju inte lita på honom eftersom du olovandes rotar i hans privata angelägenheter.

• Löööv

Bra TS . Skönt att få höra va. Nu kan du inget annat än att leva lyckligt och försöka lita på honom. Det är ju faktiskt dig han bor med och kommer hem till som Minxy säger .

Kram

• Anonym

Marsch - Läs hela tråden innan du uttalar dig..

• Flygfotogen

Jag har läst den. Tycker ändå inte att man har "rätt" att snoka olovandes sådär. Jag skulle inte vilja att någon gick igenom min telefon utan att jag visste om det då den är som en dagbok för mig. Men men, bra att det löst sig.

• Anonym

Jag har ju inte gått igenom hans telefon! Jag läste ett nyinkommet sms, det var allt. Jag brukar inte göra så.

• Anonym

TS, jag hade också kollat hans telefon om jag var du. Och det tror jag de flesta här inne också skulle ha gjort om de var i din sits. Misstänker man något vill man ju ha lite fakta så man vet.

Eller hur hade ni gjort? Pratat? Och han svarar med neka hela tiden. Släpper inte den känslan, vad gör ni då?

• Anonym

Tack för stöd
    Jag träffade honom en snabbis nu, han kysste mig och såg mig i ögonen och lovade att det inte var något. Så jag tror honom
    Det är så skönt att bolla tankar här med alla, tack!

• HannaCecilia

Vad skönt för dig TS. Klart du ska lite på honom. Och jätte bra att du tog upp det med honom när du var orolig!
    Blev lite irriterad här på de som påståd att det måste vara något mer än vänskap bara för nattliga sms.Jag brukar smsa min en killkompis på nätterna ibland om inte jag kan sova och vill ha nån att prata med och maken inte finns tillhands, likaså han om inte han kan sova. Men inte betyder det att jag/vi är intresserade av varandra på ett sexullt sätt bara vänskap.

Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!