• Anonym

Hon messar mitt i natten!!

Jag stör mig så fruktansvärt mycket på min pojkväns tjejkompis! Inatt messade hon kl 3 och skrev: Jag kan inte sova!
    Va fan de skiter väl han i?! hon brukar ringa på natten på väg hem från krogen också, jag blir tokig!! Har jag inte rätt i att bli de??

• Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!
  • Anonym

Alltså grejen är såhär: Han vet inte att jag vet...för jag läser messen i smyg...det vågar jag inte erkänna för honom..men om det fortsätter, så ska jag se till att ställa honom mot väggen...

• Anonym

Om jag inte minns fel så frågade jag honom för ett tag sen varför hon höll på...men han sa bara att de var vänner...
    de haar aldrig träffats på riktigt, men har pratat på nätet i typ 5 år...

• Löööv

Fattar du inte att han svarar henne i smyg. Dom har en relation bakom din rygg tror jag. Sen behöver det inte vara sexuellt men lite flörtigt är det nog. Jag hade aldrig skrivit till någon på natten om det inte varit ok.....varför har han på ljudlöst?....för att han VET att det kommer att komma sms eller?

• Anonym

Han ber alltid mig sätta på ljudlös så att vi inte ska vakna av mobilerna..
    ärligt talat så tror jag inte det om min kille...men det känns ju lite märkligt. och jag kan ju inte ta upp det eftersom "jag inte märkt sms på natten då de vart på ljudlös"..fast jag läser sen i smyg...

• Anonym

Det stog inget puss eller så heller, bara :"Jag kan inte sova, hoppas jag inte väckte dig nu."

• Löööv

Det är ju bra att det inte står puss . MEN om du inte tror sånt om din man, varför kollar du hans mobil?

• Anonym

dem måste väl ha någon relation om hon skriver mitt på natten och skriver en sådan löjlig grej som att hon inte kan sova, sånt skriver man aldrigg till någon man inte har en nära relation med eftersom man vet att personen skulle blivit arg pga det, men din kille verkar inte alls bli arg på hennes beteende, vad snackar dom om på internet då? jag menar inte att dem har ett sexuellt förhållande men något måste det ju vara

• Anonym

Jag såg att han hade ett sms och blev nyfiken

• Minxy

Hmmm....

Jag var med om en liknande sak för kanske 6 månader sedan. En tjej sombrukade umgås med min kille innan han och jag blev ett parringde mitt i natten. Min sambo svarade och försökte prata lågt för att inte väcka mig. Inte alls bra gjort, det gjorde ju bara att jag blev mer misstänksam! Jag fick dessutom senare höra (av andra gemensamma vänner) att den tjejen ofta klagade på att min sambo blivit så tråkig sedan han träffade mig. Hon och några andra av hans kompisar bor nämligen i en annan stad och när han var singel så brukade han åka ner och hälsa på lite då och då.
    Dom har aldrig haft något sexuellt förhållande (såvitt jag vet), men det kändes ändå obehagligt. Så jag sa till min sambo att jag inte uppskattade hennes beteende. Och han förstod självklart hur jag kände det och sa ifrån. Efter det har hon inte hört av sig!

TS: stå på dig. Säg till din kille att du inte trivs med det hela och begär att han ska säga ifrån på skarpen!

• Anonym

Ja, men snälla ge mig tips på hur jag kan ta upp det här UTAN att han får veta att jag tittat i hans mobil...

Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!