• Anonym

Hon messar mitt i natten!!

Jag stör mig så fruktansvärt mycket på min pojkväns tjejkompis! Inatt messade hon kl 3 och skrev: Jag kan inte sova!
    Va fan de skiter väl han i?! hon brukar ringa på natten på väg hem från krogen också, jag blir tokig!! Har jag inte rätt i att bli de??

• Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!
  • Anonym

Så snälla, hur ska jag gå vidare nu utan att han får veta att jag smygtittar?
    Ska jag vänta på nästa sms från hennne? De kanske messar mest på dagen, vad vet jag... ååh

• Carniwhore

Stå för att du är en liten snokis och säg att det stör dig och att du blir orolig. och lessen.
    Då kan han inte bli arg ^^

• Anonym

varför skall han bli sur av att du tittat i hans mobil? om han nu blir arg så beror det på att han inte har rent mjöl i påsen, man ska väl inte ha några hemligheter för varandra om man lever i ett rörhållande, jag skulle inte bli arg ifall min sambo tittade i mob

• Undercover

En kille som har en tjej ska enbart hålla sig till sina killkompisar och inte hålla på med tjejer från nätet. Tycker att det är konstigt att din kille beskriver henne som en kompis. Du har ju inte fått träffa henne!!! Är hon en låtsaskompis kanske. Tror att det är mer än vänskap

• Minxy

Anonym inlägg 33: Jag har rent mjöl i påsen - flörtar inte med någon förutom min älskade sambo, men jag skulle ändå bli sårad och besviken om han tog sig för att kolla i min mobil/mail osv.
    Det har han gjort en gång och då blev jag fly förbannad! Man har faktiskt rätt till ett privatliv trots att man är ihop med någon.

TS: Att den här tjejen sms:ar på natten behöver inte alls betyda att din kille är otrogen.
    Däremot tycker jag att du ändå borde kunna ta upp det eftersom du stör dig så mycket på det. Det bästa vore väl egentligen bara att erkänna att du kollat i hans mobil, ta den utskällningen (om det nu kommer någon) och sedan säga vad du tycker/känner.

• Anonym

Minxy - Tack..men grejen är att jag inte kommer få ut något av att fråga. För hans svar kommer bara vara att han inte tycker att hon beter sig konstigt...

• gulemamman

undercover- men VARFÖR iallsindar ska han bara hålla sig till sina kiollkompisar???? herrejisses han måste väl få han kvinnliga bekanta oxå????

• Skärgårdsfru

Hm, vad har han för mobil? För av alla de olika märken och modeller jag har haft genom åren så kan man inte dölja om någon läst ett nytt meddelande. Om jag t.ex. hade fått ett sms till min mobil så syns det om någon öppnat det och läst det.

Jag som trodde jag ägde 8 katter har insett att det är dom som äger mig!
  • Minxy

TS: Nej, det sa min sambo också ibörjan. Han sa att man bara inte skulle bry sig om henne, men jag var inte nöjd med det - jag ville att hon skulle få höra från honom att han inte accepterade hennes beteende.
    Det jag gjorde var att jag berättade för våra gemensamma vänner (medan min sambo hörde på) hur hon höll på - och då fick han höra från dom att dom också tyckte att hon var klängig och jobbig.
    Då blev det på något sätt lättare för honom att säga ifrån - eftersom han visste att ingen i kompiskretsen skulle tycka att han varit taskig mot henne. Alla förstod och höll med om att hon var jobbig.

• Anonym

Skärgårdsfru - ....jag raderade det....

Svar på tråden Hon messar mitt i natten!!