• Emmajohanss0n

1986

Är det fler här som är född 1986 och har barn? nyfiken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-09 12:58:38:
    Eller ska ha barn?

• Svar på tråden 1986
  • NovJenny

Emma: Okej, jag tror Noah kommer vilja ha mer än bara min mjölk snart jag med. Han väger redan över 7 kg. Så jag måste väl börja ge tillägg snart. Sedan måste jag ju börja trappa ner på amningen också.

Jag jobbade på rörverk 68. Bra skift tycker jag. Jobbade två veckor och var ledig en. Sedan började det om.
    Känns skönt att få börja redan i april också. Då hinner man ju få några löner.

Ja, klart man blir slapp. Jag skulle gärna vara hemmafru jag. Men sambon tjänar ju inte så bra så jag kan gå hemma och lyxa.

• Tussetösen

emmajohanns0n: haha.. jo det kan man kalla det..
    ja min lilla påg va lite sjuk idag... så vi kunde inte gå på babysimmet...
    själv då??? hur gammal e din?

• Emmajohanss0n

Jenny: Okej, vad ska du börja mer för ersättning då? Jag hade sepmer till Idun det funkade jättebra har fortfarande sepmer på vällingen :)

Okej vad fick du göra där då? Ja det var bra skift jag gick 3 veckor sen ledig 1 när jag var på pressverk 62. Ja det blir ju några lönder då :)

Nej då ska man ha nån fet kommungubbe om man ska ha råd att gå hemma bara :P Haha.

• Emmajohanss0n

Tussetösen: Okej hoppas han kryar på sig. Idun är förkyld hon också. Men är på bättringsvägen nu :)
    Idun är 10 månader hon :)

• emma brolin

Japp, när jag är född 86, fick min Elias när jag var 19

• Pusselbiten86

Här är jag med Född 86

Fick min noah 3 månader efter min 20-års dag .. och nu väntar vi en liten till i Juli

♥ *~~ Noah 26 Maj 2006. ~~ * ~~ Syskon Beräknas 16 Juli 2007 ~~*
  • emma brolin

emmajohansson: Han blir 19 månader idag

• Emmajohanss0n

Pusselbiten86: Grattis till magen :) vill med ha en till men det får vänta :)

emma brolin: Jaha, grattis på 19 månaders dagen :P

• Jennert86

ja jag är född 27augusti 86 fick nova 2 december 2006