1986
Är det fler här som är född 1986 och har barn? nyfiken.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-09 12:58:38:
Eller ska ha barn?
Är det fler här som är född 1986 och har barn? nyfiken.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-09 12:58:38:
Eller ska ha barn?
Emma: Tror jag såg dig och Idun idag när ni gick ut från kvantum. Själv satt man i en bil och frös..
NovJenny: Jasså?! Ja det är mycket möjligt för vi var in där en sväng idag :) Slut på välling ;P Ja det var inte så varmt att gå heller :/
Emma: Nej, svinkallt. Hua. Men kul med snö ändå tycker jag.
Emmajohanss0n: hur mpnga vill du ha?
jag vill ha en drös :D
Själv har jag inte hunnit fundera på fler barn än. Det kommer väl?
NovJenny: Japp de tär kul för då kan barnen åka pulka. Idun tycker det är kul :)
Wickz: Jag vill ha massa barn. Har själv 6 syskon och tycker ibland de är lite. Haha. Men min kille vill knappt ha en till. Så jag lär försöka få honom på andra tankar. Förhoppningsvis lyckas jag för tidigare när vi pratat har jag fått honom att nästan tycka 4 är okej.
NovJenny: Jasså du har inte hunnit det? Det har jag iofs tänkt hela tiden redan före Idun.
Men när man ser henne längtar man ännu mer till nästa. Som nu när hon är större och nästan går så längar man en del efter en som man kan ligga och mysa hela dagar med och som är still och inte överallt på samma gång. Haha
Emmajohanss0n: då har du lite att jobba på då =D
Wickz: Haha, ja jag har ju det :/ Han är envis karl vettu ;p Haha. Men vi får se vill ha bättre ekonomi till nästa så det blir väl inte en till knodd förnst om 2-3 år och då kanske han har ångrat sig och vill ha fler. annars får man väl skaffa pergotime så man produserar fler ägg och hoppas på att man får fler barn på en gång. då fick han ju inte nå att säga till om.
vad ond jag är. Haha