• Emmajohanss0n

1986

Är det fler här som är född 1986 och har barn? nyfiken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-09 12:58:38:
    Eller ska ha barn?

• Svar på tråden 1986
  • Oviss

Hej hej, kan man klampa in här? Är en 86:a med en son som är 06:a

Wilmer 061107
  • NovJenny

Emma: Noah är lite liten för pulkan än tyvärr. Men nästa år!
    Jo, klart jag VET att jag vill ha fler, men vi har inte börjat planera än. Nicklas får småpanik bara jag nämner det.

Ja, det är så mysigt att bara myysa. Gör ju det nästan hela dagarn nu jag.

• Emmajohanss0n

Fiffis: Okej så det är så pas tätt mellan dina alltså :) Mysigt. Ja jag kikade in på din sida och såg det. Så jag kan förstå dig att det räcker. 5 är ju en del ändå :)

Oviss: Ja du är väldigt välkommen att klampa in här :)

NovJenny: Japp nästa år då får du springa arslet av dig i snön stället. Hehe ;) Ja Mathias han får panik han med så det får vänta plus att jag vill ha bättre ekonomi till nästa. Oh ja jag kan förstå att ni bara myser han är ju så liten än Noah.

• enny signatur

oviss: nej men hej =D

Emmajohanss0n: haha vilka onskefulla planer :D
    han smälter nog vid nästa "bara en till..." ;)

• Emmajohanss0n

Wickz: Japp jag vet jag är riktigt ond. Ja jag har sagt så jag med. För han är inte biologiska pappan till min dotter. Så jag har sagt att när du får DITT barn då kommer det bli annorlunda då vill du ha fler. Men han säge envist att nej helst ine änns en till. så han nöjer sig med min dotter. Han har tillochmed sagt att jag får skaffa nån annan om jag vill ha fler barn. Men vill bara ha honom så det tänker jag inte. Får försöka kompromissa istället.

• enny signatur

Emmajohanss0n: så han vill inte ha en till? kanske kommer med tiden, i annat fall, tja då vet du att han iallafall älskar er väldigt högt =)

• Emmajohanss0n

Wickz: Nej han säger att han inte vill. Men ibland säger han att han vill när han blir 30 (4 år kvar). Så det blir nog bra det här ska du se ;) Han har också sagt att om vi blir med barn så kommer han stanna och ta sitt ansvar osv. Men jag vill inte ha en till en utan vill ha jobb och så först så om 2-3år och då kanske han är redo också?!

• enny signatur

Emmajohanss0n: då är det ju bara att vänta och se vad tiden har att utvisa då =)
    får hålla tummarna =)

oviss: överallt är du ,9 hur mås det idag? här är man TRÖTT! zZz...

Svar på tråden 1986