1986
Är det fler här som är född 1986 och har barn? nyfiken.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-09 12:58:38:
Eller ska ha barn?
Är det fler här som är född 1986 och har barn? nyfiken.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-09 12:58:38:
Eller ska ha barn?
Wickz: Ja precis. Det visar sig :) Hur går det med förlosningsberättelsen?
Här är en til 86:a som väntar på sitt första barn. Bf+3 :(
Janniiique: Oh vad mysigt :) Trist att gå över tiden, jag gick 10 dagar över bf.
Emmajohanss0n >>
Ja väldigt mysigt, men väldigt jobbigt att gå och vänta. Kommer förmodligen bli igångsatt om inte bebisen vill titta ut före vecka 42 om inte tidigare då mitt sf-mått har varit på 35 cm 3 gånger i rad nu.
Janniiique: Ja jag vet hur det känns att vänta. Blev mer och mer förbannad för varje dag som gick. När jag var +9 dagar så var jag på överburenhetskontroll. Har du fåt tid för det? Man brukar få det runt 41+2.
Mitt sm mått var 35cm dom två sista gångerna och gången före det 34 cm så det är nog ingen fara alls.
Har du haft nå komplikationer tidigare under grav?
Wickz- Mår bara bra, men är oxå riktigt trött.. Wilmer ville inte somna om imorse om han inte fick ligga i typ rapställningen på mig (hans favvo sovställning) och det betyder att jag måste sitta upp och då sover jag inte så jättebra
Vakna av att jag var helt stel i nacken för huvudethängde på sne, hehe.. Men vad gör man inte för sitt lilla hjärta.
Janiiique- Åh, fler man känner igen här ![]()
EmmaJohansso0n >>
Nä jag har haft en jättebra graviditet tills nu, jag bara går och väntar och väntar. Har lite svårt och gå med stora magen som trycker på! Barnmorskan har skickat en remiss nu att dom ska sätta igång mej om inte bebisen tittat ut runt vecka 42.
oviss: låter inge vidare, hoppas dey blir mersömn i natt för dig.
här är sömnen borta, tösen verkar ha ont i magen och inte viljasova.. förutom just nu då...
wickz- usch stackars liten, de är inte kul när dom har ont i magen..
hej..Också 86:a. Har en son som fyller 4 i år.=)