• Emmajohanss0n

1986

Är det fler här som är född 1986 och har barn? nyfiken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-09 12:58:38:
    Eller ska ha barn?

• Svar på tråden 1986
  • enny signatur

Emmajohanss0n: den skrivs på... är lite duffust mellan 19-7 så jag försöker samtala med sambion om tider... men med en töss i knöt går det segt 's*
    tänkte skriva nu någon dag nör han bär på henne :)

• Emmajohanss0n

Wickz: Okej vad spännande det ska bli att läsa. Ja jag förstår att det är diffust vet exakt hur det är. Hade jag inte haft journalen hade jag inte veta nå jag heller ;P Haha. Jaha så ni bär runt på henne hela tiden, turas om med det eller? Har ni sjal/sele då? jag hade bärsele till Idun i början men den blev stulen. Men så länge jag hade den avgudade jag den.

• enny signatur

Emmajohanss0n: Jo vi turas om att bära på henne. Båda vill ju ha henne så det sker automatiskt.
    Har en sele, men än är hon för liten. Håller på att införskaffa en bärsjal, det verkar underbart *längtar'
    Hur länge hade du din?

• Bambi Tinuthiel

hej!

jag är 86:a och har en liten Iseline, snart 4 månader!

• Emmajohanss0n

Min sele blev stulen när Idun var 4 månader har jag för mig. Men hade jag fått ha den kvar skulle jag ha användt den säkert tills nu. Sen skulle det nog bli för tungt för jag har ganska dålig rygg och hon väger ju så mycket nu ;) haha.

• Hogdal

Japp oxå 86 har en son på 14 mån som ska bli storebror i sep.

• Lindberg86

En flicka på knappt en månad

• Fiffis

86a här väntar mitt 3.e barn!

• enny signatur

Emmajohanss0n: jhur mycket väger hon nu?

• Emmajohanss0n

Wickz: Jag vet inte rikigt sist jag va på BVC var första dagarna i december då vägde hon 8910gram så hon väger nog 9½ - 10 kg nu.

Fiffis: Oj, 86:a och 3 barn. Hur gammal var du med första? Jag vill också ha många barn. Fast om 3 räknas till många vet jag inte :P

Svar på tråden 1986