• Anonym (undra­r..)
    Äldre 14 Dec 18:01
    62661 visningar
    205 svar
    205
    62661

    hur ofta suger ni av era pojkvänner?

    som rubriken låter undrar jag hur ofta ni suger av era killar??

    Vi hade nyss en livlig diskussion här hemma efterssom killen tjatat i flera dagar ..jag har helt enkelt inte haft lust..dessutom vill han ofta att jag ska göra det när han måste till jobbet om typ en kvart eller nåt, inte nog med att det blir under tidspress, jag blir lämnad skitkåt oxå!! Jag har perioder jag vill ha sex, likadant går det i perioder då jag vill suga av honom... sen tänder jag faktiskt inte på tjat heller... men men. han blev iallafall arg för han tycker inte jag gjort det på länge nu, och han säger dessutom att han alltid måste be om det, fast det tycker inte jag att han måste..

    han säger att jag inte gett honom en avsugning på över en månad, men jag menar att jag gjorde det förra veckan...

    så..hur ofta suger ni av era killar? är det oftast i samband med annan sex, eller blir det rena avsugningar? måste killen oftast be om det eller gör ni det av er själv??

  • Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?
  • Anonym (TC)
    Sun 18 Apr 2021 06:16
    -2

    Tjejer som inte suger är tråkig sex.

  • Anonym (Anne)
    Sun 18 Apr 2021 06:36

    Oftast när vi har sex Börjar med suga kuken och avslutar med satsen i munnen sväljer inte

  • Anonym (Honde­ndär)
    Sun 25 Apr 2021 19:31
    +1

    Inte lika ofta som jag skulle vilja. Vi bor inte ihop och jobbar lite olika tider. Men när vi ses så gör jag de gärna fler än 1 gång samma kväll. Älskar de! I början när vi träffades kunde jag stanna bilen bara för att suga av honom. Vart vi än va hitta vi ställen där jag kunde suga av honom eller gå hela vägen och ha sex. Får inte nog!

  • Anonym (Matti­as)
    Sun 25 Apr 2021 20:05
    Anonym (Inte) skrev 2021-04-17 15:04:42 följande:

    Inte speciellt många tjejer som vill? tror nog killen inte tycker det är kul om hon gör det bara för sakens skull 


    Vad pratar du om? Nästan alla tjejer brukar vilja suga kuk, och ganska många älskar det :).
  • Anonym (Matti­as)
    Sun 25 Apr 2021 20:06
    Anonym (Hondendär) skrev 2021-04-25 19:31:26 följande:

    Inte lika ofta som jag skulle vilja. Vi bor inte ihop och jobbar lite olika tider. Men när vi ses så gör jag de gärna fler än 1 gång samma kväll. Älskar de! I början när vi träffades kunde jag stanna bilen bara för att suga av honom. Vart vi än va hitta vi ställen där jag kunde suga av honom eller gå hela vägen och ha sex. Får inte nog!


    Det låter underbart :). Bor han längre ifrån?
  • Anonym (Honde­ndär)
    Sun 25 Apr 2021 22:31
    Anonym (Mattias) skrev 2021-04-25 20:06:28 följande:

    Det låter underbart :). Bor han längre ifrån?


    Inte så långt ifrån. Men vardagen går inte att få till så att vi kan ses varje dag ändå. jag längtar tills vi bor ihop, då ka det lätt bli flera gånger samma dag. Jag tror att jag kan va lite beroende ;)
  • Anonym (Matti­as)
    Sun 25 Apr 2021 22:49
    -1
    Anonym (Hondendär) skrev 2021-04-25 22:31:49 följande:
    Inte så långt ifrån. Men vardagen går inte att få till så att vi kan ses varje dag ändå. jag längtar tills vi bor ihop, då ka det lätt bli flera gånger samma dag. Jag tror att jag kan va lite beroende ;)
    Det låter som en dröm :). Älskar verkligen att bli avsugen. Speciellt om jag får komma i munnen. Älskar att slicka också. Även rumpan. Efter dusch då så klart :). Är lite rumpfixerad. Älskar att smeka den :). Hur gammal är du då?
  • Anonym (Honde­ndär)
    Sun 25 Apr 2021 23:08
    Anonym (Mattias) skrev 2021-04-25 22:49:18 följande:

    Det låter som en dröm :). Älskar verkligen att bli avsugen. Speciellt om jag får komma i munnen. Älskar att slicka också. Även rumpan. Efter dusch då så klart :). Är lite rumpfixerad. Älskar att smeka den :). Hur gammal är du då?


    Att ta de i munnen/svälja har jag inga problem med. Han får komma vart han vill, i munnen, ansiktet, brösten. You name it.

    Hatar att säga min ålder. Jag är 30 men känner absolut inte som de. Kan inte acceptera det riktigt haha. Hur gammal är du?
  • Fri 30 Apr 2021 23:04

    Rätt ofta tror jag. Han har inte klagat iaf Några gånger i veckan.

    Jag gillar att ge avsugningarna lite separat från övrigt sex, och gärna utanför sovrummet. TV-soffan, bilen, nu när vi båda jobbar hemma vid skrivbordet.

    Förut jobbade jag i en annan stad i veckorna, då blev det viktigt att passa på när man sågs, generellt med all sex. Nu när vi bor tillsammans är det lättare att man tänker att vi tar det i morgon på nåt vis. Tror nästan vi hade mer sex när jag jobbade borta.

    Sen vet jag inte, jag har nog i yngre ålder kanske tänkt att jag kan suga av en kille som en kompromiss mellan att han vill ligga och inte jag, vilket inte känns helt sunt när man tänker tillbaka på det. Lite därför kanske jag nu skulle slå bakut och inte göra det om han tjatade, eller som i ditt fall pekade på att det minsann varit länge sen och är dags.

  • Fri 30 Apr 2021 23:47
    Anonym (Hondendär) skrev 2021-04-25 23:08:50 följande:

    Att ta de i munnen/svälja har jag inga problem med. Han får komma vart han vill, i munnen, ansiktet, brösten. You name it.

    Hatar att säga min ålder. Jag är 30 men känner absolut inte som de. Kan inte acceptera det riktigt haha. Hur gammal är du?


    Va är det för fel o va 30?
Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?