Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappagrupp i Eskilstuna

Iggy: jag har beställt flyg från England och det gick jätte snabbt. Tog tre dagar!! Inget strul med betalning heller, VISA.
    Det är väldigt billigt med nya motorer, 70:-!!. Funderar på att köpa ett gäng och parallell koppla 4st, men men, det får bli lite senare.
    Vi kan ju gå ihop för en beställning, fraktkosten blir ju billigare.
    NiklasG: Ikväll ska jag ta mig en Laphroaig med två droppar vatten.
    Lima´s första natt hemma blev ganska tuff. Somnade först 02.30 men sov sen till 08.30, skönt. Vi var uppe en sväng på BB för x:ra koll av gulsot, men värdet hade sjunkit. Bra.
    Nu ska vi ut på en premiärtur med nya vagnen. Ha de´så länge så hörs vi igen senare.

• Wedde

Iggy: är inte så insatt, förklara tuning motorerna, skillnad?
    Nu ska jag faktiskt gå o lägga mig. Ska jobba halva dan innan jag tar 10 pappadagar. Hörs imorn. Nattinatt

• Wedde

Go kväll. Jag är absolut med på en beställning men just nu är det inte första prioritet.
    Blir det någon innebandy på fredag eller har intresset svalnat??
    Jag gör en lista ialla fall så får vi väl se.

Innebandy fredag 16/3:
    Wedde + Bigge

• Wedde

Iggy: ska du vara med på bandyn kan du väl ta passerkortet av NiklasG.

• Wedde

Iggy: då tar du kortet av NiklasG?!?

• Wedde

Swartling: eller sök på "helicopter GT3" på e-bay. Frakten går säkert på 300 spänn,hmm. Det borde ju finnas någon här i Sverige som kan ta hem dessa helis. Fabrikatet är FEBE FeralBeast.
    Iggy: jättebra att du tar kortet.
    Annat: äntligen kan Lima sova, under de sista 30h har hon ätit, sovit(3h i stöten) o bajsat. Skönt. Nu väntar vi på att hon laddat batterierna efter förlossningen så hon kan vara vaken en stund också.
    7st hittills på bandyn; mera gubbs, mera gubbs.
    Nu ska jag följa Marcus till skolan, passar på att rasta hunden samtidigt. Tittar in lite senare

• Wedde

Kan det bli för mycket flygsnack??
    Patrik: sen jag slutade med simning efter 14 hårda år i poolen så har mitt intresse för sport minskat rejält. Men det börjar komma tillbaka. FBK?? vilka är det. Luleå ska det ju vara, dom har ju spelat jättebra i år .
    Jag ska kolla med de pappor som var på föräldragruppen om de är intresserade av bandy.
    Nu ska jag servera mat, återkommer.

• Wedde

Fler gubbs...

Innebandy fredag 16/3:
    Wedde+Bigge+John+ev Micke
    Iggy
    patrik+robin+jesper
    swartling
    teller

• Wedde

Iggy: Vorkasse = förskottsbetalning

• Wedde

Mindre gubbs

Innebandy fredag 16/3:
    Wedde+John+ev Micke
    Iggy
    patrik+robin+jesper+en till
    swartling
    teller

Det var väldans vad dött det var här idag. Tänka sig att jag är först ut ikväll och då är klockan 19.47

Allt är bara bra med Lima; äter,sover o skiter. Precis som det ska vara. Hon har börjat att vara mer vaken nu vilket är kul.
    Lima och jag tog premiärdoppet i badkaret ikväll och det tyckte hon var underbart. Men hon blev skitförbannad när hon skulle upp. Nu ska jag ladda batterierna tills imorgon. Tittar in lite senare om det är någon annan som vaknat
    Ha det så länge.

• Wedde

God eftermiddag. Alla laddade? Bra. Finns det någon som har en x:ra klubba att ta med? John letar för fullt men om han inte hittar nån vore det snällt om det fanns en i reserv.
    Idag har det varit en riktg slappardag, jag har rört på mig lite när vi tog en långpromenad med Lima o hunden.
    Då syns vi ikväll.
    Iggy: glöm inte kortet.

• Wedde

NiklasG: Hoppas att Molly kryar på sig snart.

Timmen "B" närmar sig. Ska snart ställa mig o laga pannkakor åt resten av familjen. Själv väntar jag med maten tills jag kommer hem, har ingen lust att spy efter 2min.

Swartling: nu blev jag verkligen sugen på Apachen. Ska maila killen i USA för att höra om fraktkosten.

Iggy: jag är lugn

• Wedde

Samma här, min högra vad gör så jä... ont, att jag får amputera
    Flyget är kl.11
    Nattinatt

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna