Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappagrupp i Eskilstuna

NiklasG: Jag köper DEEP HEAT av en arbetskamrat från England. Jag tar med tuben till innebandyn nu på fredag så kan du smörja in dig efter duschen (bäst effekt). Tycker du om den så säger jag till Phil att ta hem några tuber. Kostar inte mycket.
    Jag använde den nu efter fredagens övningar (det drog till ordenligt i vaden) nu känner jag inte av den alls.
    Flygargänget: Jag fick byta till ett annat, hoppas att den svänger bättre. Killen som jobbade där visade en helikopter, f.. va sugen jag blev. Endast 1295:-. UFO´t lockar oxå. Men det får vänta ett tag, men det lutar nog åt att jag investerar i någön av modellerna.
    Ang. lördags-biran måste jag nog avvakta en ev. födelse.

• Wedde

MickeB: Välkommen till gänget. Här aktiverar vi oss med allt möjligt. Bara att hänga på.

• Wedde

Japp, hallen är bokad nästa lördag i 4h för luftakrobatik med start kl.11. Och ja, vi fortsätter med innebandy o flyg tills alla kräks på det, så ingen stress NiklasG, du hinner vara med.

• Wedde

jävlar va dött det var här idag, är alla utom jag på BB? . Någon som hört något från Teller? Matdags. Återkommer för att se om någon lever .

• Wedde

Innebandy fredag 2/3

1. patrik+jesper+peter'
    2. swartling (eventuellt, får se hur det mås efter tandläkare )
    3. wedde+bigge

Ja, jag hoppas att ngt händer nu, för Tess skull.
    Är sugen på en eller flera öl, men jag avvaktar.
    Chefen kommer. syns senare

• Wedde

Iggy 82a: vad är det för typ av plan. de plan vi flyger med (X-twin), kan man nog inte byta kristall på.

• Wedde

Innebandy fredag 2/3

1. patrik+jesper+peter+micke
    2. swartling (eventuellt, får se hur det mås efter tandläkare )
    3. wedde+bigge+Björn
    4. iggy82+ev kompis

Tess var hos BM imorse. "Alien" ligger llllångt ner, kan komma närsomhelst, och det tycker jag med. Det kan "pluppa" inatt senast imorgon. Vill ju inte missa bandyn och flyget . Skulle det ändå bli FL under fredagen så fixar jag in er iallafall. Nu är det middag. Kikar in lite senare. Ha de´

• Wedde

Go kväll alla. Sista inlägget av mig innan natti natt.
    Iggy: Det är samma hall. Vet du var gamla Fortifikations Verket låg förut? Mitt emot klubb BLÅ eller vad det nu hette, Billy Boy´s pizza. WM-Data har bl.a sina kontor där nu. Ingången är i hörnet mot City akuten. Nu blev det komplicerat , hjälp mig någon. Nä, ut med hunden nu o sen i säng. Ha de´grabbar så hörs vi i morgon.

• Wedde

Go morgon gubbs. Här är en annan schysst sida för oss med barnasinnet kvar www.coolstuff.se . Nu väntar 9h hårt jobbet. Ha de´så länge.

• Wedde

Tjohej! Nu är man svettig, värmer upp inför morgondagen med lite snöskottning, underbart med blötsnö . Har skottat ur all snö ur poolen så att den inte knäcks. Ingen "alien" än, men det trycker tydligen på ordentligt nu. Men utgången kan vänta tills vi flygit färdigt, tycker jag.
    NU är det dags för mig att brottas med "snabeldraken" (dammsugaren), skitkul. Jäv... hund- och katthår. Ha de´ett tag, tittar in lite senare.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna