Pappagrupp i Eskilstuna
Grattis till grabben. Då blir det ju en cigarr innan "idrotten". Det blir bra om du styr upp det hela. Wedde kommer.
Grattis till grabben. Då blir det ju en cigarr innan "idrotten". Det blir bra om du styr upp det hela. Wedde kommer.
Go kväll i stugorna. Jag tog mig friheten till att boka jobbets hall (om det blir badminton) tiden är 19-21 nu på fredag. Kanske lite sent men det var enda tiden som fanns. Blir det bowling istället så bokar jag av, inga problem. Ha de´gött ikväll.
Go kväll i stugorna. Hallen ligger högst upp i WM-data huset. Gamla Fort-F. Mittemot vägverket och Blå. Jag ska höra med en blivande pappa "tunamammans" gubbe om han kan och vill. Jag återkommer snart.
Hej igen! Tyvärr kunde inte Björn, de ska ha främmande. Men han är gärna med en annan gång. Ha det gött.
hmmm, hoppas att det går bra Teller. Vi andra då?? blir det något tro, jag har kollat runt bland de få kompisar jag har och varenda en är upptagna med ngt. Kan inte vi som är kvar köra snabba singelmatcher, ja menar, kondisen är inte så hävlig i dessa dagar. Hör av er. Vi kan träffas strax före sju i hörnet av Wm-data huset, mot Vårdcentralen City, vet alla var det är då??, jag är ute o surfar så jag kikar in lite då o då. Ha de´så länge.
Bra, då ses vi imorn kväll då. hittar ni??
Välkommen in i gänget Nackas H.. Alla förslag mottages med glädje. Länge sen man fick "leka". Ang. skor till kvällens aktiviteter; inneskor (tror jag), jodå, de har nyligen rustat hallen (nytt golv m.m). Ha en bra dag på jobbet så syns vi i kväll.
Tja, är det någon som har bollar?? Annars, någon som hinner in och handla, vi delar såklart. Jag ska åka till Örebro för att sätta bonusgrabben på bussen till hans pappa. Vet ej om jag hinner in i tid för att handla.
Mycket bra. Nu ska jag packa och åka in. Syns snart.
God morgon. JAG BEHÖVER MASSAGE. Jävlar va´skönt det känns i musklerna. Tack för motionen igår grabbar. KUL. Nu raggar vi intressenter till några timmar innebandy. Undrar om jag redan nu ska boka in några tider i hallen, så har vi några tider att välja på. Nu ska jag duscha varmt och smörja in mig med Deep Heat och förhoppningsvis kommer jag upp ur sängen imorgon. Ha de