Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappagrupp i Eskilstuna

Tja grabbar. Inget händer o fötter. Tror nog att "Alien" samlar kraft och mod för att möta oss,huu . Tess har haft ordentliga förvärkar ett tag nu men näääää.
    Skrothandlare: Jag har en klubba "modell tung" om du vill låna.
    Eftersom jag inte fick någon respons på hallbokning nu på söndag när jag frågade, så har jag inte bokat. Men vi kan kolla imorgon om det är ledigt på söndag när vi ändå är där.
    Nu ska jag ut med hunden och sen ut till stallet för mockning

• Wedde

Vem har inte mage?! Jag spelar för beach2007. hahaha
    PET: vi kör även nästa fredag, så du är så välkommen då.
    Nu är det faktiskt nattinatt för mig, upp tidigt som vanligt.
    Ha de´

• Wedde

Go morgon gubbs. Alla laddade inför kvällens övning?? . Ska oxå inhandla en st pulka o ett nytt plan. Kanske blir det en "Fury" eller en "Sport", har inte bestämt mig än. Jag är väldigt sugen på "UFO´t" men det är lite mycket pengar just nu. Finns även schysta helikoptrar med laser strålar, man skjuter ner varandra på riktigt, en träff och motståndaren störtar,hehe. Kolla på www.cbiz.se . Man blir aldrig vuxen. Varför? 8:)
    Ska försöka rita några streck nu så chefen blir glad. Ha de´på ett tag och glöm inte att det går att duscha och basta efter bandyn.

• Wedde

Tillägg ang. helikoptrar, kolla under 3-kanalare, kommer dock inte förrän i Augusti. Ha de´

• Wedde

Nedräkning, 2h32min. Har inhandlat ett monster till pulka, verkar gå fort som f.. . Vet inte om man vågar åka . Huset besitter även ett nytt plan, vet inte om jag ska "modda" det nu eller under en av laddningspauserna.
    Nu är det dags för storhandling på Willy´s. Ha det så gott tills vi ses ikväll.

• Wedde

Tja! Det blir definitivt liften upp imorgon, vaderna säger det ialla fall. Men det var jäv... kul ikväll, minst 8 gubbs. Nu ska jag gå och lägga mig, ska köra mental uppladdning inför pulkaracen . Tiden för flyget är 11-13 nu på söndag. Väl mött.
    Go natt alla, sov så gott.

• Wedde

Höger vad är rätt öm, men annars är jag oförskämt pigg. Nu laddas det för pulka. Vilken tur vi har med tempen då, att det inte är -15gr.
    Det blev ingen storhandling igår så vi sticker iväg nu, ha de´och så syns vi i Vilsta.

• Wedde

TELLER: Grattis till dottern!
    Vilstagänget: tack för en trevlig dag i backen, kul med nya härliga människor. Detta måste vi göra om.
    Till alla flygare; samling utanför WM-DATA strax före 11 imorgon. Ska nu sätta mig i bilen för en rolig tur till Örebro .

• Wedde

Go morgon gubbs. Då är planen laddade o klara. Tyngder,kniv och tejp är nedpackade för balansering/moddning. Ska bli riktigt kul att prova på inomhusflygning . Jag ska titta om vi har serpentiner hemma, det kanske funkar att jaga ner varandras "släp". Då syns vi lite före 11 då. ha de´.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna