Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappagrupp i Eskilstuna

Skönt att höra att det är OK hemma nu. Kör hårt med badrummet du, så spurtar jag med tvättstugan. Ja jäv.. va vältränade vi är, min kropp värker lindrigt sagt och ändå tog jag det lugnt. Men det känns skönt ialla fall. Ha de

• Wedde

Jag kollar imorgon. Mina muskler berättar väldigt tydligt att de finns , ska lägga mig i ett varmt bad nu. Ha de´.

• Wedde

Jag ska åka in idag och boka hallen, det är dock ett förbehåll; "Sladden" kan kanske tittar ut i dagarna, tror inte det, men Tess har lite föraningar/känningar. Men som skrivet är, jag bokar samma tid, 19-21 fredag 16/2, hoppas bara att det är ledigt. Jag rapporterar här ikväll. Lunch. Ha dé gott grabbar.

• Wedde

Go kväll vänner. Nu är hallen bokad kl.19-21 tre (3) fredagar i rad. Så nu är det är bara att signa er till innebandyn. Jag är med om jag inte ligger på BB, haha. Kikar in lite senare. Ha de´.

• Wedde

Jaha grabbar, är ni laddade för träningsvärk? Jag känner en viss oro inför uppvaknadet på lördagsmorgonen, söndagen ska vi inte prata om. Om ingen akut inträffar så träffas vi utanför WM-Data huset strax före 19. Ha en skön eftermiddag.

• Wedde

nu jäv... är jag laddad. Hornen har börjat växa. Syns snart.

• Wedde

God förmiddag grabbar. Jag måste erkänna att jag känner mig oförskämt pigg, lite stel i höfterna. Dock, jag vet att min kropp kommer att säga ifrån imorgon.
    Swartling: Hoppas att allt är bra med er. Faan va tråkigt att vi hann gå in innan Albin kommit. Vi måste nog bjuda på varandras mobilnummer så vi kan nå varandra. Nu ska jag ta mig lite frukost. Hörs senare.

• Wedde

De lätta stegen som jag hade i morse ändras mer o mer till en gammal gubbes gång, VAR ÄR RULLATORN. Glömde säga att min luftstupe känns som en blodig massa.
    Nu hoppas jag att vi är på gång inom de närmaste dagarna, Tess har haft ett antal riktigt ordentliga körare i magen nu på morgonen. Ska ut med hunden nu, måste få igång benen. Ha de´

• Wedde

Planen kostar 299 på Hobbex och är skitroliga att flyga med , köpte en till Marcus. finns många trimningstips på nätet. Vi kan flyga med dessa i gympahallen, blir helt perfekt

• Wedde

Hej igen, Hoppas att det inte är falskt alarm men vi drar nog snart upp till FL, för nu har Tess ordentliga körare var 6-10 min. Vi ska bara ut till hästen först och medicinera honom. Jag håller er uppdaterade. Ha en trevlig kväll.
    Swartling: jag messar dig om något händer så kan du föra det vidare. Ha de´igen

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna