Inlägg från: Lillenlillen |Visa alla inlägg
  • Lillenlillen

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Sole:

HAHAHA!

Jag måste alltid ta upp jackan för att folk ska fatta att jag är gravid över huvud tagete känns det som. Hittills har jag fortfarande inte en enda gång fått någons plats på tunnelbanan/bussen/etc.. Börjar tro att min mage är helt osynlig... Att jag dessutom var på väg till mvc häromdan och hade halsduk på mig och den gjorde att jag själv inte såg NÅGOT av magen var liksom höjden av sjukhet. Börjar tro att jag inbillat mig alltihop
  • Lillenlillen
    Sole:

Min lilla sjönk ner i vecka 36 så du behöver nog inte föda för tidigt av den anledningen
  • Lillenlillen
    Vivs:

Nej alltså jag fattar ju inte ens när jag kollar på UL-bilder på nätet och det står typ "solklar tjej/kille, kolla blygdläpparna/snoppen och så är det en pil... haha, så risken att jag ser på min bild som är tagen utifrån att jag inte vill veta könet är nog minimal..
  • Lillenlillen
    Lunch: ONSDAG 13.00 TGIFriday's Stureplan

Då borde listan se ut såhär nu?

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    Lillenlillen
    J79
    Björklöv
    Sofffy
    Frill

//8 pers.
  • Lillenlillen

Jag har redan skrivit och skrivit ut mitt brev för några veckor sen.. SÅÅ ambitiöst av mig för en gångs skull, jag är alltid senast ut med ALLT annars... :)

• Lillenlillen

FAN också (ursäkta) men min pappa kommer med den efterlängtade barnvagnen och tar med semlor just IMORGON strax innan 14... Och tar med gamla farmor, damn it! Jag hinner inte luncha!

Tar bort mitt namn :(

Lunch: ONSDAG 13.00 TGI Friday's Stureplan

Swenglish
    Bianca2
    Ginger
    J79
    Björklöv
    Sofffy
    Frill

//7 pers.

• Lillenlillen

Jag köpte Stiegs den där första Män som hatar kvinnor och läste något kapitel och sen hamnade den i högen på sängbordet. Måste börja om tror jag... Alla säger ju att den är så bra. Likaså säger verkligen ALLA som har läst den att Tillsammans är man mindre ensam är helt fantaaaaastisk och den hamnade i samma hög. Måste börja ge böcker två chanser att ta mig med storm

• Lillenlillen
    Swenglish:

Idag är du +1, vilket enligt min statistik INTE är en dag folk föder barn på. Imorgon där emot tar statistiken fart igen, så håll ut!

Och alla andra:

Kolla under omröstningar i min presentation och omröstningen "När föddes ditt första barn?" om ni vill se rätt intressant statistik för oss som är nära!
  • Lillenlillen
    Swenglish:

Haha, härliga teckningar ;) Känner inte alls igen det där med messy eater. Vi fick förresten vår Bug idag och satte ihop den med hjälp av dvd:n.. Shit vilken djungel av delar :D
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3