Inlägg från: Lillenlillen |Visa alla inlägg
  • Lillenlillen

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Murgrönan:

Nämen har inte du också 40 + 2 imorgon? BF är ju 39 + 6 och det var i förrgår, då är idag 40 + 1 och på onsdag är det 40 + 3. I alla fall om BF är 3 mars...?

Swenglish:

Hang in there, hoppas vi inte ses imorgon klockan 13 som för övrigt är en bra tid på en bra plats - Friday's vid Stureplan :D

• Lillenlillen

Ingen bebis här heller. Men har konstaterat att min mamma fick mig 40 +3 (imorgon bitti, efter 8 timmars förlossning från första värk och jag kom 9 på morgonen) så jag satsar på mina gener

:D hahahah

• Lillenlillen

Jag gjorde mig i ordning och åkte in till stan kl 12, var på restaurangen 12.45 och lämnade den kvart över, inte helt nöjd med ufallet... 

• Lillenlillen

Ja, ibland är internet jättebra och ibland mindre bra... Men jag gick iaf ner på Hedengrens och köpte världens finaste "min första bok", eftersom min sambo övertygade mig om att jag ändå inte kommer bli nöjd med någon annan en den jag sett (lite känslig med design osv.. haha) så jag fick nåt gjort iaf. Det enda som egentligen vr jobbigt var väl att jag åkte in till stan, det hade jag nog inte gjort annars! Men men, så kan det gå. Jag är inte på dåligt humör för det, det är jag sällan och det krävs betydligt mer ont uppsåt för att jag ska bli det! 

• Lillenlillen

Boken jag köpte heter "Bästa boken om mig - Inte så lite kaxig" och är hur fin som helst! Kostar 350 kr på DesignTorget och Hedengrens, så lite dyrare än andra kanske men så himla söt och man slipper Nalle Puh o de andra. Jag är inte mycket för kända figurer av Disney osv. Den här innehåller jättesöta färgglada drakar och är fint illustrerad överlag. ME LIKE IT! :)

LÄNK: http://www.barnbyran.se/bom/index.html

• Lillenlillen
    Swenglish:

Förstår dig. Tycker själv det är så himla irriterande att konstant vara förberedd på nåt som aldrig verkar vilja ske. Typ som att man ligger och väntar in sin födelsedag och sen kommer nån varje morgon och säger "jaha, nej du har tagit fel på dag, testa imorgon istället".. SUCK!
  • Lillenlillen
    Murgrönan & Swenglish:

Vad ÄR detta? Varför har våra bebisar inga almanackor/ingen känsla för pinktlighet??
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3