Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Tack alla för stöd i min lilla aggrotripp ;) Nu ska jag och sambon äta lunch ute (brist i kylskåpet) och sen träffa %"? bm nr 3...Sole:
Japp, har fått lättare att ligga på rygg!
Nya BM (nr 3) var jättegullig och väldigt positiv och så. Så allt gick bra, synd bara att nästa möte bokades in _9_mars_.. Jag undrade lite stillsamt om det inte åtminstone gick att få typ direkt efter BF (3 mars) så jag skulle ha en rimligare chans att hinna dit, men någon sådan tid fanns minsann inte. Men men, varför gnälla när man inte kan ändra på det? :-P
Wow coolt!!, en ny unge i tråden :)
Jag tycker inte om vanliga mammakläder eller amningskläder, varför är de så fula? Är det för att de ska vara i praktiska material och modeller för att man ska kunna ha dem typ jämt och tvätta dem typ fem ggr i veckan? Har genom detta kommit på att jag ska sy egna, coola amningskläder, eller alltså toppar. Eller alltså sy om vanliga kläder... Har ni annars några tips på snygga som inte kostar typ 700 för en topp?
bianca2:
Nej men det satt nästan lika långt inne (bildligt talat?) och kostade en förmögenhet :P hahaha