• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Aj aj Lillen. Vet inte om jag ser fram emot det här längre. Det gör ju så ont. Kan det inte bara poppa ut på en krystning och så är allt klart?

• Hellur

Efter alla era beskrivningar kan man i alla fall förbereda sig på mycket ont och långdraget.

• Hellur

Oj oj oj, nu händer det grejer. Det är sååå spännande!

Lillen, Vivs och Soffy - Lycka till! Håller tummarna för att era bebisar kommer snart och att ni får plats på sjukhus i Stockholm.

• Hellur

Jag har också hört att födelseboomen skulle komma i maj/juni...
    Om det stämmer, undrar jag hur det kommer se ut då med tanke på hur mycket det verkar vara nu.

• Hellur

Lillen - Tänker på dig. Hoppas du får din bebis snart!

Emma - Har du också BF den 20 mars? Har också 11 dagar kvar
    Men har inte känt det minsta Kan bli ett april barn.

Känner som Björklöv och Soffy, skönt med garanterad plats på BB Stockholm nu när det verkar så fullt överallt. Hade fått panik och stressat upp mig massor annars.

• Hellur

Vivs - Det kanske finns ångervecka
    Usch, vill inte föda barn längre. Vad har jag gett mig in på?

Nu ska jag in till stan och möta sambon. Ska äta ute ikväll och ta ett glas först. Tänk snart när man faktigst kan ta en "riktig" drink eller glas vin innan maten.

Ha en bra kväll tjejer!

Och ni med verkar. Håller tummarna för er och tänker på er. Lycka till om ni åker in snart.

Kramar på er

• Hellur

God morgon!

Vilken helt underbar vårdag! Står i solen från den öppna balkongdörren och svettas. Mysigt!

Hoppas lillen är inne och föder.
    Håller tummarna för dig idag Vivs, nu är det din tur.

Ha en underbar dag tjejer!

• Hellur

GRATTIS Lillenlillen! Vilken söt liten tjej

Vad spännande med alla nykomlingar i tråden. Ser fram emot att få läsa/höra era förlossningsberättelser och upplevelser.
    Nu vill jag också ha bebis!!! Har iof. 9 dagar kvar till BF.

Även jag såg melodifestivalen. Tyckte dock inte att rätt låt vann. Hejade på Anderas och Måns. Men men, hoppas bara de kan slå i den stora eurovision.

Usch vad man sover dåligt nu för tiden. Bebben trycker och det är svårt att andas, får ont i ryggen och blir illa mående så fort jag ligger på rygg. Ska int klaga, den lill* är ju värt allt detta

Nu håller jag tummarna för Swenglish, Soffy och Murgrönan. Ni borde stå på tur. Tänker på dig Swe, måste vara sååå frustrerande att det inte sätter igång. Kom igen Swenglish bebis!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3