• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Ska vi boka in fika imorgon tisdag i Sickla, så får vi stämma av imorgon förmiddag ifall det blir av eller ej.

Fika TISDAG 14:30 på Koloni Garden i Sickla (ovanför Designtorget):

Hellur
    (Swenglish)
    Björklöv
    Bianca2
    Sole

• Hellur

Vi bestämmer att det är fika imorgon 14:30 i Sickla!

Men om man hoppar av får man meddeela det i tråden och mezza de som inte är inloggade så ingen blir ensam kvar.

Har också skickat ett mail med mitt nummer till inboxarna på er som är uppskrivna på listan.

• Hellur

Vivs - Är avundsjuk på dig!
    Kan tänka mig att allt de gör är som du säger Vivs; äter, sover, bajsar och skriker
    Hur känns det att vara mamma? Har det sjunkit in ännu?

Lycka till hos BM idag Sole!

Ja Ginger har jag inte sett på ett tag. Undrar om hon är på BB eller bara upptagen och inte inloggad.

Tycker det är inloggningstvång för alla varje dag med rapport

• Hellur

Vivs - Vad skönt att det fungerar bra med amningen.

Lillie - Välkommen hem! Ser inte heller några foton.
    Även jag är nyfiken

Sole - Visst är det förvirrande! Blir inte klok på de olika veckorna. Men tror jag har fått rätsida på det nu. När du är i v.38 är du enligt dem v.37+_, dvs. 37 fullgångna veckor+antal dagar på nästa vecka.

• Hellur

Oooh vad söta era bebisar är!!! Blir alldeles tårögd.

Vill också ha min bebis nu!

• Hellur

Bassekatt - Stora styrkekramar! Hoppas du slipper mer ont innan op och att du snart får njuta med din familj!

Sole - Nåt på G för dig kanske? Får se om man får träffa dig i eftermiddag

Cirpen - Låter helt fantastiskt med den hjälp du fått. Kan man beställa?
    Helt rätt när man är opererad och nyförlöst!!! Du ska ta det lugnt och vila.

Själv mår jag lite så där idag. Är lite dålig i magen, mår lite bättre nu och hoppas det blir bra när jag får i mig lite lunch.

Swenglish - Är du där idag??? Har ju varit driftstopp, men är du hemma eller på BB? Ta inte illa upp men vill inte se dig vid fikat idag

• Hellur

Såg att din gröna knapp lyser Swenglish. Jag som hållit tummarna för att du var på BB nu.
    Swenglish bebis - KOM UT!!!

• Hellur

Lillie - Vad söt hon är! Ohhh, längtar så tills jag har min egen.

Soffy - Krya på dig! Hoppas du blir av med huvudvärken, men mensvärken vill vi väl ska utvecklas mer, eller

• Hellur

Jo då, är på väg, har börjat stänga ner här.
    Tar bilen så det går fort dit
    Ses snart!

• Hellur

Säger som de andra, tack för trevligt fika idag! Och vad roligt att Bassekatt tittade förbi med sin söta Emil.

Ginger - Hoppas det går bra för dig. Man får lita på att de vet vad de gör och när det är dags för ev. igångsättning.

Mår faktigst inget vidare. Dålig i magen. Mådde så där imorse och bra på dagen. Men när jag kom så är det som i morse, fast värre. Nåt på G eller bara nåt virus eller nåt jag ätit??? Det återstår att se. Men hoppas det går över, för inget kul att må så här.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3