Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

medusa- hoppas din spådom blir sann! (Inte för att jag vill hinna före Vivs utan för att jag vill föda barn NU!) var får man reda på om det är beöksförbud på BB?
    Måndag passar för mig, var det någon som inte kunde måndag?

Lunch måndag/onsdag

Swenglish kan måndag/onsdag (Om jag inte är på BB )

• Swenglish

Sole- äta bör man annars dör man - du kan väl äta mellan pluggandet? Har också detdär ilningarna- tror bebisen stöter emot nerver.

Lillen- hoppas nya BM var ok ändå, jobbigt med en ny i slutet!

BM-besöket gick bra, den har sjunkigt ordentligt så SF-måttet var nästan detsamma som för ett par veckor sedan! hon rekommenderade färdknäppen för att sätta igång det!

Ja men det verkar som om onsdag passade de flesta om Björklöv kan byta tvättid? Jag provar med en ny lista:

Lunch ONSDAG

Swenglish

• Swenglish

Sole- vad är ett mediacenter? Jag skulle gärna vilja ha en DVD med hårddisk, nån som har en sån? fats man kanske inte hinner kolla på TV sen... Har faktiskt inte fastnat i serier, men sitter däermot alldeles för mycket framför datorn, inte skönt för foglossningen när man stiger upp från stolen (trots att jag sitter på ett ihopvikt duntäcke...)

• Swenglish

Ginger- grattis till sista dagen!!!

lillen- bra att det gick bra! Hmm, varför fick du en ny tid? jag fick ingen ny tid ifall jag går över, utan jag ska själv ringa till Sös för överburenhetskontroll v.41+0

• Swenglish

åååhhh, har så tråkigt! Håller nu på med det där scanningsjobbet jag pratade om förut (scanna in ca 700 sidor och sortera informationen i Excel) och jag tror jag dör snart... Tur att det går att scanna och surfa samtidigt!
    Ringde till Östgötakällaren och de tar inte bordsbeställningar, vilket nästan är ett måste när man är så många som vi... Ska prova att ringa soldaten Svejk.

• Swenglish

Sole- låter coolt med mediacenter! Är det en dator också alltså och man har TVn som datorskärm?

• Swenglish

Sole- usch för människor som inte lyder onda ögat! Av de 3 personer som stigit upp för mig var samtliga kvinnor!

• Swenglish

Lillen- håller med om att amningsbhar är fuuuula! de flesta är så tunna i tyget att det ser ut som om brösten ligger i två påsar... har köpt en som är stadig men fortfarande inte snygg direkt... vad gäller amingskläder har jag tänkt ha skjortor, klänningar med knappar, omlottgrjer. Har köpt en amningstop (svart) från HM och en Boob-klänning på rean. vägrar också betala multum för något som inte är snyggt...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3