Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Zul- åh, skulle jag också vilja ha om du hade två! Vidskepligheten försvann!
Zul- åh, skulle jag också vilja ha om du hade två! Vidskepligheten försvann!
MÅNDAG, LUNCH eller MIDDAG? Skriv in antingen eller eller båda, vilket som passar bäst.
Swenglish, lunch/middag
Björklöv, lunch/middag
Ginger, lunch(i stan)/middag
Hellur, lunch
Sole, lunch
Zul, lunch
Lutar väl åt måndag lunch nu då? Återstår bara att hitta ett ställa där man kan boka bord...
På Örtagården vid Östermalmstorg har de supergod vegetarisk buffe, och man kan boka bord där, vad tycker ni om det? Eller ska det vara något köttigare?
Glad alla hjärtans dag! Vi ska inte göra ngt speciellt, ska ut och äta en annan dag! Vill gärna ha rapport om den gamle och havet Bianca! Kul att få beröm från chefen, de kan vara snåla med det på skolor...
har det blivit ngn videokamera än ginger? Vi har köpt en canon, kan skriva utförligare om den om du vill?
Sole- AHA! Du föll för mina kriminella lockelser!
Vivs- ja, kan knappt tänka på det, det är så nära nu! Fast ändå kan det dröja fyra veckor... Hoppas du kan komma på måndag! Vi får ta med extra kuddar att sätta vår foglossningsrumpor på!
pippiL8- kul att besöket på BB Sthlm var positivt! Skönt att ha garanterad plats!
Idag ska jag på gravidmassage på Axelsons Spa i Gallerian, julklapp från pappa! Aaaaahhhh..... Idag får bebisen INTE komma, min man är i Romme med sin skola och klämmer lagg, skulle vara öite snopet om han missade det hela... Fast jag har inga känningar alls. Fredag får den inte heller komma, då ska jag äntligen klippa rufset som är mitt hår och i helgen skulle jag vilja få ordning i stök-lägenheten. Men däremot måndag skulle passa bra, undrar om det går att förboka en förlossning tills dess måntro?
Lillenlillen- ja, tyvärr tror jag inte simningen var så värst bra för mig, hade ont igår... Skäönast var att bara ligga och flyta! Eller så är det förlossnign på gång! Tänk!
Ojojoj här är man borta några timmar på massage (skönt!) och spontanlunch med ginger (gott och trevligt!) och så har det skrivits massor!
Bianca- nice. Men den gamle och havet lät trots nattliga kräkningar bra, så det siktar vi på, har alltid velat prova den!
Cirpen- vi köpte en videokamera, men vad gäller digitalkamera kan jag varmt rekommendera Sony Cybershot Dsc T3 eller kanske nån nyare variant, vi har haft den ett par år nu och tycker fortfarande den är den bästa vi sett!
Soffy- du är så välkommen!
Frill- grattis till fixade lägenheten! Tråkigt att du inte kan just måndag, men det blir nog fler gånger!
Vad tycker ni om Örtagården, ska jag ringa och boka där (ringer imorgon om det är någon till som vill skriva upp sig på listan) klockan 12 på måndag? Det ligger precis vid Östermalmstorgs T-bana bredvid saluhallen. Det är vegetarisk buffe och kostar 85 kronor.
Torris- vad tråkigt att bli uppsagd, särskilt nu!!
Lillenlillen- vi har ungefär samma, fast ingen pump, flaskor etc. Har precis som de andra också inhandlat bindor modell större. Har dessutom köpt apotekets snygga nättopp som första amningsBH och en riktig amningsBH när brösten stabiliserat sig lite. (Köpte aningens större kupa än jag har nu och den var aningens tajt runtom eftersom magen tar plats där och jag räknar med att bli iallfall lite mindre i omkrets )
Sen kan jag meddela att kombinationen kissnödig+jättegravid+nysning inte är någon hit, inte för mig iallfall.... Nu är det kniiiipövningar som gäller, dygnet runt!
Swenglish) - lunch/middag
(Björklöv) - lunch/middag
ALEXANDRA (Ginger) - lunch(i stan)/middag
HELENA (Hellur) - lunch
SOFIE(Sole) - lunch
(Zul) - lunch
LISA (LillenLillen) - lunch
VIVI (vivs) - lunch
Emma3 - lunch
Sofffy - lunch
Medusa - lunch/middag
Frill - middag
Nu har jag bokat för 10-12 personer på Örtagården klockan 12.
85 pix/pers. Bokat under "Anna". Ligger alltså vid Östermalmstorg bredvid Saluhallen (en Bodyshop ligger där också). Man går en trappa upp. Vi kan väl ses vid bordet så att säga ifall nån råkar vara försenad eller så, så kan de andra börja äta! Ska bli kul!
Sole- ang andningslarm så tror jag att iallafall jag kulle bli nojjigare av det, har hört att det löses ut ibland av misstag och jag skulle nog få panik. Känner inte hller nån som använt det.