Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
Lycka till Lillenlillen, det kommer säkert gå jättebra!!
Har också Marabou daim som klar storfavorit!! Köper den helst i smyg så jag inte behöver dela med mig till sambon...
Lycka till Lillenlillen, det kommer säkert gå jättebra!!
Har också Marabou daim som klar storfavorit!! Köper den helst i smyg så jag inte behöver dela med mig till sambon...
Sole: NEJ! Han hittade förrådet!! Vad hemskt, hoppas han fyllde på det igen Nu är jag också sugen...Jag orkar inte ta mig ut och handla, och tyvärr åt jag upp sista biten kladdkaka i helgen. Ja, den kladdkakan som jag frysit in för att bjuda folk på EFTER lillan kommit. Ops!
Ginger! Skönt att du ska sluta jobba i veckan, jag tror det är vila du behöver, att varva ner lite.
Herregud, vad jag är förvirrad. Min timer ringde på mobilen som jag ställt för jag håller på att göra köttfärspaj för att frysa in. Jag springer till ugnen för att ta ut den...och där står pajen.... PÅ spisen, inte alls i ugnen där den borde stå!! Trött jag blir. Ja,ja, nu står den I ugnen och timern på en ny halvtimme!! Virrhöna!!
Hi,hi, det är inte bara jag med andra ord! Sambon har verkligen haft sympatisymtom under hela graviditeten. Ibland tror jag det är han som har fått den största hormonsvängningen
Ketchup och....scampi. Urk! Till fil lät det inte heller så trevligt....
Nu har jag sovit hyfsat i två nätter i rad, tas tacksamt imot!! Men ändå är jag helt färdig på dagarna...
Lillie: Jag hämtade en TENS hos BM i tisdags. Har haft den på ryggen nu på morgonen och det har hjälpt mot molvärken. Det känns lite speciellt och är inte direkt skönt, men tar bort smärtan hyfsat bra.
Skönt att allt såg bra ut Lillenlillen!
Vivs: svår fråga. Jag tycker inte jag kan något om tiden EFTER förlossningen. Men småbarn brukar väl vara ganska mycket förkylda, om jag tittar på mina vänners små bebisar.
Sole: Jag har varit hemma i två veckor, men det FINNS ju inget att titta på på dagarna. Urkassa serier. Har ännu inte fatnat i dem, men kanske händer till slut ändå?? Tittar på Oprah, och erkänner att jag har fastnat "lite" i Felicity....
Har lagt ett bud på Tradera på en VHS så jag kan spela in filmer och serier som är på kvällarna och titta på under dagarna. Vi kan inte spela in på våran DVD.
Lillen: Lindex har faktiskt bra amningsbh:r, och ofta har det 25% rabatt så man inte blir ruinerad. Nu VET jag ju inte hur bra de funkar vid amning men rätt snygga och bekväma är det iaf.
Har börjat få riktiga känningar nu, typ mensvärk och huggsmärtor på nätterna. BF om 7 dagar. Inatt var jag säker på att det var dags, men det gick över....på dagarna har jag knappt ont alls. Det dröjer nog ett tag till...
Jag kanske följer med på lunch på onsdag, håller det lite öppet.
Grattis Cirpen!! Mysigt!
Jaha, då var det natt igen. Är ni inte vakna tjejer??! Börjar så smått tröttna på det här, suck. Inget på tv heller....Tänk om inte internet funnits, vad hade jag då tagit mig till.
Jag som älskar att sova...Ja, ja. Någon vaknar kanske här snart "håller tummarna". Eller nej, jag hoppas såklart att ni andra kan sova som prinsessor. Nog svamlat från mig
GRATTIS Cirpen!! Vilken söt tjej!
5 dgr till BF. Idag måste jag packa väskan färdigt. Men allt går ju i snigelfart. Köpte blöjor, bindor, lite bröstmjölkersättning samt lånade babyskydd i går. Nu är nästan allt klart.
Har fått en liten förkylning också, typiskt! Har varit frisk som en nötkärna i 9 månader så kommer det nu!! Taskigt planerat tycker jag....
Annars är allt jättebra, inga värkar i natt, lite känningar igår, men idag inget alls.
Ha en fin måndag alla!