Inlägg från: murgrönan |Visa alla inlägg
  • murgrönan

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Go Vivs, det är på g, det hörs ju!
    Swe, lycka till, jag ska på samma kontroll på måndag.
    PippiL8: Hade BF i lördags (3 mars)

Dagens roliga händelse: Chefen ringde och meddela att jag får löneförhöjning (tom lite mer än jag begärt) Tackar!!

Ha en bra kväll alla!!

Synd att så många verkar bo söder om stan. Jag bor norr om, så jag hoppar över fika i Sickla. Känns för långt just nu.

• murgrönan

Swe: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! Och tack för länken, jag hade hört liknande tidigare men alla tröstens ord behövs nu. I natt har jag sovit hyfsat i alla fall. Men inga känningar alls förutom denna lite molande mensvärk. Men det ska ju göra betydligt ondare än så förstår jag efter era beskrivningar.

Ahhh, vad spännande Vivs. Och Lillen, vi har ju samma bf, vänta på mig!!! Eller vad tusan, gör inte det då....Ut med tjejen (som jag gissar på att det är).

Min kompis fick barn i natt (hon hann få på kvinnodagen). De hade frågat på UL v 19 vilket kön det var och fått svaret ficka,med säkerhet. Och så kommer en liten kille ut. Ops! Spelar ju såklart INGEN roll men kan vara bra att vara förberedd på att ul i v 19 inte alltid stämmer. Har en annan vän som det hände samma sak för.

Hoppas ni uppdaterar vad som händer under dagen, det är sååå spännande.

Grattis torris! Sååå fiiin!

Skönt att det inte var bröstböld Cirpen. Min frisör råkade ut för det, ett h-ete. Välkommen hemm!

• murgrönan

Usch, vad jobbigt att det verkar vara fullt på många ställen. Helt fel timing för det. Lillen, om du orkar, skriv och berätta var du hamnar efter att de ringt dig.

• murgrönan

Soffy: Samma för dem. De har just flyttat till ett nytt hus och tapetserade barnrummet i rosa och har köpt en massa tjejkläder
    Vi har gjort ett extra köns-ul i v 29, men jag känner mig ff inte helt säker. Jag tyckte läkaren lät lite osäker, men jag är nog bara nojjig. Men det spelar ingen roll, 10 fingrar, 10 tår det är det som gäller, eller hur

• murgrönan

Swe: Vart var du någonstans? Ska på den undersökningen nästa v och det där lät ju inge kul!! När blir du igångsatt?? Fick du tid?

Kämpa vidare Lillen och Vivs!! Själv sitter jag här i köket utan känningar med en JÄTTEstor godispåse i knät....tröstäter lite.

Varför vill hon inte träffa mig min lilla tjej?? Kooom nu!!!

• murgrönan

Ok! Får börja med olika hot istället. Att snällt klappa på magen och sjunga koooomuuuutttnuuuuuu, verkar ju inte fungera, har gjort så i en v.

• murgrönan

Sole: Tänk om hon vägrar komma ut på 18 år då.....

• murgrönan

God morgon!
    Inga känningar här heller
    Men har sovit ok och ska passa på att gå ut i det underbara vårvädret!!
    Håller tummarna för våra vänner som nu har åkt in för att föda?!

• murgrönan

Grattis Lillie!

Idag har jag varit i Sigtuna och fikat och promenerat i solen. Mitt under promenaden kände jag ett rejält hugg neråt. Så vi skyndade till bilen och åkte hem. Eter det har jag inte kännt något alls. Ett ynka hugg var allt jag fick till efter dagens ansträngningar

Swe: Gav din utflykt något resultat?

I morgon fyller sambon 30, alla tippar på att hon kommer då, men jag vet inte, känner just inget så jag tror det dröjer.

Det har i alla fall varit en härlig vårdag

Undrar hur det går för Lillen och Vivs.

• murgrönan

Grattis Lillenlillen! Jag sa ju att det var en tjej!! Superfin!

Sofffy: Ja, inte sover man bra inte. BF+7 idag, och jag känner inget ännu...är riktigt risig i magen idag...ett tecken??? Eller bara följden av chips och godis framför melodifestivalen igår?
    Rätt låt vann i alla fall tycker jag...

Det där med att inte stressa ner verkar inte spela någon roll för mig. Jag gick från jobbet 3 v innan bf för att ta det lungt, men nu har jag varit hemma i 4 v och ja, här sitter jag. Och jag har verkligen tagit det lungt!
    Men hoppas det hjälper med att stressa ner för dig, sofffy. Vi vill ju ha våra små snart vi också.
    Idag fyller sambon 30, så jag ska slå in lite paket och göra frukost nu.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3