• Vivs

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Upptäckte just att vår kyl/frys har gått sönder... typiskt! Hur länge håller sig frysvarorna om jag inte öppnar dörren? Har några kompisar som ska komma på middag ikväll!! Håller sig glassen?? Kylvarorna kan jag kanske lägga ut på balkongen ett tag..? Vad jobbigt det blev nu!

• Vivs

Kylen har börjat fungera igen!!! Slipper kanske oroa mig för middagen ikväll i alla fall men måste nog allvarligt fundera på att köpa en ny...

Ja, verkligen dålig försäljare, Cirpen!

• Vivs

Härligt, Frill, då löser det sig ju!

Jag känner också bebis fötter på höger sida, under revbenen eller mot revbenen ibland.. känner verkligen att det är en liten fot! När jag försöker ta tag i den drar hon undan den.. hi hi.. lite kittlig kanske
    Ibland känner jag också att hon typ spjärnar emot, försöker väl sträcka ut sin ihoptryckta lilla kropp.. stackars bebisar, inte kul att ligga helt vikta..

Jag känner inte som ni gör när jag ligger på rygg, däremot känns det som jag andas ännu sämre så jag brukar hålla mig på ena eller andra sidan, trots att det nu börjar kännas tjatigt att alltid sova på samma sätt!

Ja, Sole, det är bokat bord på Indira (hette det väl?), kl sex den 23e!

• Vivs

Förresten, skönt att bebisen vänt sig rätt! Jag var lite nyfiken ska jag erkänna
    Jag äter också för mycket socker tror jag..men det är sååå gott och inget fel på mitt blodsocker för det...

• Vivs

Hej på er!
    Lägger in mig på listan...

Middag Indira 23/1 18.00

Swenglish
    Sole
    Bianca2
    J79
    Pippil8
    Vivs

Majlinsa - vart i Vallentuna ska ni flytta? Där är jag uppvuxen..funderar faktiskt på att flytta dit igen så småningom

SanniXx - om du kan, så följ med på middagen!

• Vivs

Sole och Majlinsa-kan jag få möta er också? Jag hittar inte heller...
    Majlinsa, då vet jag precis vart du ska bo Jag är uppvuxen i Ekeby, ligger nära! Det kommer nog trivas med bebis i Vallentuna, perfekt med bad nära dig!

• Vivs

Swenglish - vart är du någonstans? Här i Hägersten stråååååålar solen Ska strax ge mig ut på en liten prommis... det blir dock ingen längre sträcka, jag bor högst uppe på en höjd så jag måste orka gå hela vägen upp sen..

Ska bli roligt att se er i morgon!

• Vivs

Ha ha.. Bianca, vad förvirrad du är
    Det blir kuuuul att ses! Jag är lite nervös... har inte varit på internet-dejt förut

• Vivs

Min kille är förvånansvärt postitiv till vår träff Han tycker väl det är skönt att jag går ut och ältar graviditetskrämpor med några i samma sits så han slipper höra allt
    Nejdå, men han själv brukar åka MC på somrarna, de har också sånt här Forum de pratar i och träffas och åker tillsammans ibland så för honom är det kanske inte så konstigt..

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3