• Vivs

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

"Lär dig avslappning" heter den, har laddat ner på nätet.. Det är ingen avslappning speciellt för gravida men det är något mystiskt med den! Vet fortfarande inte vad övningarna är, somnar direkt..

• Vivs

Hellur - jag känner igen det där förvirrade beteendet. Jag är också en sån som har koll på ALLT i vanliga fall. Ordentlig och bra minne och så... nu är jag totalt väck! Jag minns ingenting och kan inte koncentrera mig på någon alls... Igår när min sambo kom hem hittade han en kökssax i soppåsen. Han undrade varför jag hade kastat den och ja, det kan man ju fråga sig! Har inget minne av det!! Ska bli skönt om ett par månader, då kanske man börjar komma i normala banor igen

Någon som läst DN idag? I Kina går de in i guldgrisens år den 17e februari. Ett år som tydligen är väldigt bra att föda barn i! Barnet får stor framgång och lycka i livet... härligt va! Hoppas våra bebbar håller sig inne fram tills dess

• Vivs

Lillie74 - idag går vi in i v36 - Hääääääääärligt!!!!

• Vivs

Allan?? He he.. det var ovanligt
    Elias tycker jag är såååååååå fint! Ja du, ni har lite att fundera på!

• Vivs

Hej på er! Hoppas ni haft en härlig helg!
    Tyvärr kan jag inte följa med er ikväll.. sååå tråkigt! Får följa med på nästa träff! Jag tar bort mig på listan.. så om någon vill ta min plats går det bra

Träff måndag 5/2 kl 18.00 - Texas Longhorn, Hornstull:
    - Swenglish
    - Björklöv
    - Hellur
    - Sole
    - Zul
    - Ginger
    - Frill (så gott som säker)
    - Bianca
    - BasseKatt (så gott som säker)
    - Lillie
    - Pippil8

• Vivs

Ja, trist att man inte kan följa med.. ni får äta lite extra kött åt mig också
    Picknick i en park låter hur skönt som helst!! Med lite sommarvärme och jordgubbar... Det ser jag fram emot!

Ha så trevligt ikväll!
    Kram på er!

• Vivs

Ja, trist att man inte kan följa med.. ni får äta lite extra kött åt mig också
    Picknick i en park låter hur skönt som helst!! Med lite sommarvärme och jordgubbar... Det ser jag fram emot!

Ha så trevligt ikväll!
    Kram på er!

• Vivs

Det låter inget vidare, Ginger! Men ingen äggvita i urinen eller? Vila så mycket du kan, vi vill ju inte ha några komplikationer så här i slutet...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3