Inlägg från: Pippil8 |Visa alla inlägg
  • Pippil8

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Sole - berätta mer om mediecentret förresten. Vill ha!! Håller koll på hela serier - låter helt underbart! Vad är det för märke? Var har du köpt den?

• Pippil8

GRATTIS majlinsa!! vad härligt! Och GRATTIS Torris!!

Skulle vara jättekul att höra mer om hur det gått för er båda när ni har kommit hem och tillvaron kanske hunnit stabilisera sig lite. Så vi vet vad vi har att vänta vi som har ett tag kvar...

Hittar ingen bild på William dock.

Sole - coolt, vilken smart grej det där verkar vara! Vill ha, vill ha, vill ha!

Jozzan - det där lät inte alls kul Gör ont antar jag

Jag tror jag hakar på om det blir fika på fredag. Några planer på var? Sickla igen (bara lite partisk eftersom jag bor i Nacka )?

• Pippil8

Men jistanes vad spännande. Frill - heja, heja! Å vad kul att det är någon som har bf i närheten av mig som ska få nu! Hjääälp, läskigt också! Hon har inte skrivit mer på hela dagen...

Swe - hur f-n orkade du gå ända till Sickla? Jag har typ gått från parkeringsplats till lunch-ställe och sedan från annan p-plats in i Nacka Forum och jag är helt slut!

Förstår att det är jobbigt för er som är på plus-sidan av BF nu. Hoppas ni inte behöver vänta så länge till nu...

Murgrönan - när hade du BF (orkar inte leta reda på list-tråden)?

Jag fikar ju gärna på fredag - fler som hänger på? För- eller eftermiddag?

Fika i Sickla på fredag:
    Sole
    Bassekatt (?)
    Pippil8

• Pippil8

Vivs - wow heja heja på dig också! Gud vad roligt!

Ingen fika i morgon verkar det som Men det kanske blir nästa vecka i stället

Swe - jag hoppas bebben kommer innan igångsättning! Samma med dig Murgrönan!

Nu vill man ju logga in sig och kolla varannan timme för nu börjar det ju HÄNDA saker här Gud vad kul!

Själv vet jag fortfarande inte hur en sammandragning känns men idag hade jag i alla fall lite mensvärk - alltid nåt

• Pippil8

Swe - grattis i förskott från mig också! Vore det kul om bebben och du fick samma födelsedag eller skulle du helst vilja undvika det?

Murgrönan - grattis till nya lönen!

Nu har jag suttit och surfat på förlossningar (inte bara jag som gör just nu kanske) och jag funderar mer och mer på hur det kommer börja. Hur känns en värk? VET man att det är en värk på en gång? Eller njae, det verkar ju inte så om man läser hur det är för t ex Vivs nu...

Jag har läst som sjutton och ändå vet jag inte när jag borde ringa älsklingen och säga att han måste komma hem från jobbet... Förbryllad...

• Pippil8

Grattis Swenglish på födelsedagen! Hoppas det har gått bra på SöS!

Vad spännande med tre som är på gång nu! Verkar inte såååå kul med förvärkar som en del av er har haft ett tag...

Tack för svar om värkar... Jaha, det är väl bara att vänta på att det ska kännas som att man ska dö då Men eftersom jag ännu inte känt minsta lilla antydan (lite mensvärk räknas inte) så har jag nog ett tag kvar.

Nu ska jag åter till soffan och mina nybakta kakor och nyinköpta trädgårdstidning - myyys

Lycka till alla som förmodligen kommer föda det närmsta dygnet!!!!!

• Pippil8

Glömde säga - vad härligt att ni är hemma Torris! Har du tid och lust får du gärna berätta lite vad som hände och varför det blev akutsnitt. Det låter läskigt Men han kom ju ut och mår bra i alla fall - det är ju huvudsaken.

• Pippil8

LillenLillen - det låter verkligen RIKTIGT jobbigt att ha så där ont så länge!! Hua hua! Hoppas att du antingen får sova ordentligt i natt eller att den väljer att komma ut nu!!

• Pippil8

GRATTIS Lillie, Lillen, Frill och Vivs! Wow vad roligt att det nu har kommit ytterligare fyra bebisar - underbart! Fast man blir lite avis faktiskt Är inte så stressad än eftersom jag har en vecka till BF men när jag har läst om era bebisar så längtar jag efter att få se vem som bor i min mage också.

Ser fram emot mer detaljer när ni orkar skriva mer Vivs - du måste ha jobbat på bra hemma om du var öppen 9 cm när du kom in, hur fixade du det? Andning?

Swe och Murgrönan - hoppas det är er tur nu! Håller tummarna för det!

• Pippil8

Jag vill vara med å fika! Fast beroende på när min lunchdejt är så kommer jag kanske lite sent. Ligger det här i glashuset?

Fika TISDAG 14:30 på Koloni Garden i Sickla (ovanför Designtorget):

Hellur
    (Swenglish)
    Björklöv
    Bianca2
    Sole
    Pippil8

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3