Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda... japp jag menar det o ang det man ser på vul/ul så tidigt som innan v12 får man ta lite med en nypa salt, man kan bli ett par dagar framflyttad el ett par bakåt... embryot eller, nu heter det ju foster, växer lite olika fort olika perioder under den första trimestern... först på UL i senare skede kan man få mer exakt uppgift om vart man befinner sig.. ändå kan BF diffa med +/- 2v ungefär

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... vet inte säkert, är säkerligen olika hos alla o hur långt det gått. Svampinf är ju jättevanligt hos gravida pga pH förändringarna där nere lättbehandlat med olika cremer från apoteket iaf

• Hannnas

Dulia... haha oki, gör det nu då..... *rusar*

• Hannnas

haha ja då blir det en tjej då

• Hannnas

ae... haha ja det är ju klart.... o jag tror faktiskt det... blir det en kille kommer jag bli myyycket förvånad även om han isf skulle vara miinst lika välkommen

Ska beställa tid för könsUL efter vul/ul:et i v12 om allt ser ut som det ska

• Hannnas

lurkis... hihi dexter är latin för höger .... *älskar latin*

• Hannnas

Vi är inne på Alva Lowa o Måns sen finns det ju en massa fina, kommer förmodligen inte bestämma innan bebis ligger på bröstet

• Hannnas

Här bjussas det vild på gravbaciller kräkor med för den som har intresse av det

*gaslarm*

Svar på tråden Pladdertråden!