• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

kan göra... står brevid CRL isåfall ... 6cm exakt är nämligen 12+5... men som sagt.. ändra inget nu utan efter rutin UL isf.. kommer jag nog göra... för de växer ju som sagt lite olika nu i början det viktiga är ju ATT de växer

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Han sa faktiskt att det stämde exakt på dagen på 12+5 så då måste det ha varit 6 cm.
    Han sa "han står som en tennsoldat här, rakt upp i magen". Ha ha.

• Dulia

Hej tjejer!!

lurk, vad härligt med ett lyckat VUL

Hanna, jag håller tummarna för dig och jag tror det kommer gå galant!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Tack Dulia .. jo jag hoppas.. annars lär det dröjja innan ni ser mig på FL tror jag...

• MagdaA

jag är JÄTTE trött idag! Sov 23-8.30, endå helt slut redan. ska lägga mig i soffan å läsa lite, men tror nog jag kommer somna...

KRAM

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Hanna: Jag kan nästan sätta allt jag äger och har på att allt kommer gå bra och du kommer komma inspringandes hit och babbla som en galning om snäckan i eftermiddag!

Dulia: Ja det var härligt att få se att det inte var tomt där inne och att hjärtat slog.

• Dulia

Hanna, det kan jag förstå men det kommer inte bli så utan du kommer inskuttandes här och skriker ut din lycka över ett perfekt litet hjärta som slår i din bebis i din mage

• Dulia

Magda, du får ha det så mysigt på soffan!! *avis*

• Hannnas

lurkis.. jag hoppas du har rätt ...

Fattar inte att man kan vara SÅ nervös som jag är, vill bara gråta o spy känner jag.. absolut en av de värsta saker jag varit med om... usch..

Svar på tråden Pladdertråden!