• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Ni är bäst.. jag kommer inte in före 4 gissar jag... så vänta inte ...

PUSS (*hjärtklappning*)

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

fy vad jag mår ILLA idag. ska ta en smörgås nu, hoppas det blir bättre. blääää!!!

Hanna: tänker på dig vännen! Men hur ska vi kunna hålla oss till efter kl 16!!! Förvånad

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Tvätta hönan försiktigt nu.
    Inte innan 4?! Åh vad jobbigt!! Kan du inte komma in och göra en glad smiley bara så vi vet att det gick bra?!

Var håller ae hus? Skulle hon göra nåt efteråt?

• JUSTer

Ni som är gravida.......känner ni er livmoder ännu? Jag är supernojjig just nu, kanske på grund av alla andras ul, men jag vill snart få nåt bevis på att något växer i min mage och att det inte är en upprepning av mitt ma - tom mage i v 19.

Gravid - v. 9
  • MagdaA

JUSTer: jag har inte ens provat känna efter min livmoder. vet inte hur man gör å har en massa "annat" som är ivägen, så jag har som sagt inte provat.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

JUSTer: Jag vet inte heller hur man gör, men gyn kände idag och han hittade direkt "jaa här är det något sa han". Men jag bad inte om någon kurs så jag vet inte hur jag ska göra.
    Jag har ju en del stoppning på magen så jag tvivlar på att jag skulle kunna känna själv.

• JUSTer

Jag tror att det är lite tidigt för mig att kunna känna själv, men eftersom jag inte riktigt gjort alla de sit-ups jag hade planerat sedan förra graviditeten så är magen ganska mjuk......så jag tänkte att det kanske skulle kännas snart.......

OTÅLIG!!!!!!

Gravid - v. 9
  • lurksmulan

Jag tror att det är för tidigt än JUSTer. Jag har läst lite olika men runt v. 11-13 bör man kunna känna strax ovanför kanten på blygdbenet.
    Men som sagt, jag vet inte vad man ska känna efter, var man ska trycka eller hur hårt. Jag avstår nog.

• MrsMurphy

Jag känner mig icke gravid idag, inte lika svullen och nu har jag fått för mig att jag har ett ma... Inga dragningar, mensvärk eller nåt skit alls.

Går allt för lätt blir man fort dum...
Svar på tråden Pladdertråden!