Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lättja.. haha ja värre än vanligt  iaf ... men jag liider nu verkligen, när allt luktar.. ja ni vet.. gammal inpyrd gubbrök o skit... Skrikandes

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Bleiver.. skratta du.. haha ja jag ska ut o leta parfym på onkologen tror jag kanske kan dutta en fläck på handen som jag kan luta näsan mot mellan varven

• Hannnas

Believer.. haha jaa det är ju en idé.. *hittade inget luktegott*

Dulia.. den frågan kan jag inte svara på iaf ... men du... hur mår du nu? Nya prover ang thyreoidean o annat?

• Hannnas

Kick... normalt...

Tänk om man skulle göra ett streck varje gång man frågade sig o oroade sig att något inte var normalt under graviditeten... undrar hur många streck det skulle bli en heeel del

• Hannnas

ae... *krama* o det skumma i magen är beebis

• Hannnas

Kick... miiinst

ae... ahhh illamående på G... tar du över niclas efter mig nu då.. han gillar att bli slickad lite överallt

• Hannnas

Dulia... skönt att du inte mår illa o att det verkar gå åt rätt håll iaf... du får medicin nu va?... o hur känns det i magen

Believer... vill veta hur det känns i din mage med såklart

• Hannnas

Kick.. jämför inte med sist... då gick det ju inte ens bra såå... o alla gånger är olika...

• Hannnas

ae.. mår du så illa så tycker jag inte du ska träna.. fattar inte att du har lust med det ens då

Svar på tråden Pladdertråden!