• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Vad säger ni? Jag gömmer undan några Ett barn blir till så lunchar vi på lördag nästa vecka? Skrattande

Lurkan: Tankar från sängkanten finns nu i pocket här...

• Hannnas

Mamma till.. el var du kanske med i den andra listan i höstas?? Fundersam gravidminne

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Jazzy: Det kan vi göra ändå! Skrattande Men ingen boklangning innan den 27!

• lurksmulan
    Lättja: Jag får återkomma om den strålande idén som jag är helt för, MEN (som han i Let´s dance säger) jag vet inte om vi ska till småland den helgen. Jag ska höra med min bättre hälft.
    Oooh, då ska jag handla den också! Jag har faktiskt inte ens läst den på engelska, vilket är kors i taket när det gäller mig!
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Mamma till.. ja lita inte på mitt minne i nuläget iaf haha jag är verkligen såpa i skallen, full av ludd Generad

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: tror du förklarade det där om listorna för Mamma till... för en par veckor sedan också. Jag har mindre ludd än du!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!