• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Aaattans Marie
    missK:
    Gumman, förstår precis vilken oro och panik du känner. Men du, så länge det är brunt är det ingen fara. Och vad säger de... 20% blöder i början av sin graviditet. Och klumpen behöver inte alls vara det du befarar.

Men jag hade INTE väntat tills måndag för under helgen kommer du att oroa ihjäl dig. Kan du inte åka till någon gyn.akut/KK. Imorgon i alla fall?
    Var glad medan du lever, för du är död rätt så länge
  • snöstjärna

Mmmm kanske är det så.
    Usch.
    Hoppas guldägget bara vill skrämmas lite å att det inte är nån fara ....
    Blir en jobbig helg i väntan på måndag ..... *phew*

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • snöstjärna
    Marie:
    Vi har inte sånna fina ställen här i obyggden. måste åka 6 mil isånna fall. Å det orkar jag inte, är tokförkyld å hängig =(  Hade helst velat åka till sjukhuset vårat å fått göra ett VUL bara. Men icke. Så jag får nog tyvärr försöka hålla mej till måndag =(
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Aaattans Marie

missK:
    tänker på dig i helgen!

• jazzy
    MARIE: håller tummarna,hårt!!!

KRAM missk
  • Aaattans Marie

Shit Jazzy, du hör hemma i den här tråden nu. Hur häftigt e de?

Mensskrället dök upp idag. Men det känns bra. Är tillbaka på 28-dagarscykler igen (har haft 30-32 dgr efter första MF). Så i mars...

• MHoof

missK: Lägg dig och vila nu och ta det lugnt hela helgen. Jag hade bruna flytningar med klumpar i som sagt, men jag blödde inte. Fick nån ljusrosa flytning oxå men inget rent blod. Men som sagt, många får ju typ mens eller vad man ska säga, och så länge du inte störtblöder så ska det inte vara nån fara gumman.

• lurksmulan
    Believer: Men är du lite inne på att föda vaginalt ändå nu?

missK: Du får väl avvakta, blir det värre får du kanske åka iväg ändå. Men jag håller tummarna för att det avtar och att du inte behöver träffa någon på måndag!
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

missK.. meeeeen Skrikandes om jag vore du skulle jag avvakta i nuläget eftersom de inte kommer kunna säga så mkt på akuten mer än att du ska komma åter om en vecka el så... störigt... hoppas verkligen på dig o guldkornet

Sitter o grämer mig.. vad var det för puckon som röstade ut Magnus Carlsson ur festivalen Skrikandes  sitter o lyssnar på den braiga låten nu på nätet... suckar o grymtar

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Hej..nu har jag pratat med läkaren,ska träffa henne när jag är i v8.Ingen ide att göra vul innan,syns inte så mycket då...har hon ju rätt i...
    Då ska vi diskutera hur vi ska gå vidare...SKÖNT!!!

Svar på tråden Pladdertråden!