• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Då byter jag vecka då! *kors i taket* Tiden går faktiskt framåt!

.•:*¨¨*:•.  Här ska födas bebisar  .•:*¨¨*:•.

Believer v.28, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.27, Bf 20 maj
    Dulia v.25, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.17, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.17, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie) Rutin-UL 6/3
    Hanna v.16, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.14, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.13, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 10, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.9, BF 21 september
    Thezzizen v.9, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.7, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.7 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Jazzy  v.5 BF 29 oktober

• Thezzizen

grattis till v14 Lättja....

Själv får jag tvåsiffrigt i morgon

• MrsMurphy

Thezz: Uppenbarligen så släpar sig veckorna framåt på nåt mystiskt sätt??!! Undrar vad man gör under tiden bara???

• JUSTer

Man bara väntar...........

Lite less på att vänta nu faktiskt. Bara 27 veckor kvar dock. + typ 14 dagar som jag lär få gå över. Men sen....

Gravid - v. 13
  • Thezzizen

Exakt Juster.... man väntar. Världen runt om rusar förbi men det märker man inte för man bara väntar..

• MrsMurphy

Tror detta är en av baksodan av att man fick reda så tidigt på att man var gravid för nu har man ju verkligen suttit och tuggat på naglarna i 10v redan! Hade nog varit bättre att bara råka upptäcka i v8-9 eller nåt... Men nu har man som sagt ett sekel kvar!

Var på åhlens igår, vilka underbara bebbekläder dom säljer där! Skrattande Jag har ju baara sprungit till närmaste hm eller kapp ahl när jag har varit ute efter presenter och dom har ju haft jättetråkiga killkläder men åhlens hade dom riktigt tuffa! Det var nästan att hadjävulen tog tag i mig!

• JUSTer

Har sprungit på lite "klädpartyn" nu och det är sååååå svårt att inte köpa nåt sött i storlek 62. Men jag har räddats av att ingen vet om ännu att vi väntar litet så jag har inte vågat beställa nått till gnutten.

Jag spanar ochså på Lindex baby-kläder för de minsta. De´hade jättefina start-kläder.

Gravid - v. 13
  • MrsMurphy

I killens Du ska bli pappa bok står det lite om shopping så nu är det killens som börjat komma igång och planera! Skrattande Trodde jag aldrig skulle ske! Men nu har han börjat greppa att vi kan börja titta på prylar för sen kanske det blir jobbigare...

• Hannnas

Morron tjejjer

Idag har jag bara kunnat tänka *bu bump bu bump bu bump* wihooo

Thezz.... Grattis till gullebebben iaf... o lova mig en sak... gå aldrig tillbaks till denna läkare.. vet att du precis som jag har bra koll på vad som händer o sker under dessa besök, och jag tycker verkligen hon var oproffsig i sin relation med dig... herregud... du fick ingen bild heller gissar jag?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, jag bad inte om ngn bild den här gången heller. Dels låg bebisen så illa att vi iknappt kunde mäta den och sen kom jag av mig lite när R helt plötsligt började må ddåligt under vulet och var tvungen att gå ut och sätta sig. hur ska stackarn klara en förlossning, börjar bli orolig..

Men nästa gång då jädrar då ska jag ha bild.

Hon sa iaf att bebisen såg ut att ha det bra där inne och tog vad den behövde...

Och ja jag ska ringa och höra vilken dr det är nästa gång..

Svar på tråden Pladdertråden!