• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Kan någon skänka mig lite apelsinjuice, snälla!!!!!!!!! Jag är så inihelvete sugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen...

Sen så känns det som jag bara ska dyka i säng... är såååå trött så trött.. Ändå har ja sovit i soffan *suck*

• Aaattans Marie

Thezz:
    Har lagt till en grej om dig i Madame-tråden

Var glad medan du lever, för du är död rätt så länge
  • MagdaA

morrn morrn!

kan inte sova! värsta natten jag varit med om på länge! var skit-tröt igår efter fikaträffen. Kom inte i säng förns typ 23. SOmnade. Vaknade 03 (som vanligt) upp på toa. Sen kunde jag INTE somna om! Fick upp minnen från Ebbas förlossning å sen va de kört! Låg vaken över 1 timme. Skit-trött, men kunde icke somna! Somnade nog till slut iaf...vaknade när Micke skullle till jobbet... "Var är bilnycklarna!" Kolla i min jackfick svarade jag.... Då vände han upp å ner på min handväska "Dom är inte här!!!" suck! Sen v ja så irriterad så det gick inte att somna om.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Nån annan som sovit skönt i natt kanske?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Haha Magda, din natt låter som min tycker jag....

Och nu ska ja iväg o dö hos tandläkaren, usch är lite rädd....

och i morse kom det massa blod, man blir ju helt kall.... usch kan det inte bara sluta.
    Syns om ngn timme om jag har överlevt..

• MrsMurphy

Thezz: Jag var till tandläkaren men dom ville inte göra ett skvatt nu när jag är gravid så så här lindrigt har jag aldrig kommit undan! Skrattande

• MrsMurphy

Magda: Fy sjutton vad sånt är jobbigt!

Själv så drömmer jag mängder med helskumma drömmar om alla ex...Generad

• Thezzizen

Lättjis, det värsta ärju att jag ska dit för att laga.... två stycken hål. har inte lagat på säkert 20 år, det mååste ju vara vidrigt och göra fruktansvärt ont...

byebye

• Prisssan

Min lillasyster har fått sin bebis!!
    Så häftigt, värkarna blev sen starkare frammemot kvällen, sen 19 20 åkte de in för då var mamma hysterisk. Hon trodde aldrig att de skulle hinna... det gjorde de knappt heller 19 57 var Engla ute iaf!!

Jag o storasyrran har haft snabba förlossningar(Jag var öppen 6cm när vi kom in o det tog ca två timmar på förl.) men lillsyrrans förlossning igår tog priset! De var på sjukhuset en halv timme, hann knappt bli kollad eller nåt!

• MHoof

Morron alla glada!
    Allt bra?
    Här ändras det vecka idag. Det är mitt fredagsnöje!
    Här mås det sådär...har svinont i magen igen och mår illa. Inte i bebismagen utan "min" mage om man säger så. *ajaj*

Lurk: Ja jag har väl som inget val annat än att föda vaginalt men funkar det med epidural så är ju det bra. Vill ju helst inte alls men som sagt, det känns tryggare nu efter att ha fått prata med aurora.

.?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v.2, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.28, Bf 20 maj
    Dulia v.26, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.18, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.17, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie) Rutin-UL 6/3
    Mamma till F&S v 17 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.16, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.14, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.13, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 10, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.10, BF 21 september
    Thezzizen v.9, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.7, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.7 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Jazzy v.5 BF 29 oktober

Svar på tråden Pladdertråden!