Pladdertråden!
Hannah: Redan i v.16? Vad fort det har gått!
Hannah: Redan i v.16? Vad fort det har gått!
Kickan: Fy vad hemskt! Säkert inte farligt men grymt otrevligt!
Vår heter också Ärtan. I af kallar jag den det men min man säger Pyret2 för dottern kallade vi för Pyret. Tycker inte att Pyret2 är särskilt gulligt.
Jag får nog vänta ända till inskrivningen i v.11 på VUL. Hade först tänkt boka tid för VUL hos samma läk som efter eight var hos, men eftersom hon fick MA typ samma dag som hon varit där så vågar jag inte. Ologiskt kanske.
Hannah: Så om allt ser bra ut vid min inskrivning i v.10+4 så kan jag pusta ut lite?
Kickan: Ja, jag har förstått det som att de alltid gör VUL vid inskrivning där jag skall gå.
kick o hanna: Ja, men det är på en privat BM-mottagning (som har avtal med regionen så det kostar oss iofs inget) så det kanske är därför de har lite egna rutiner.
angiee: Vad bra att ni fått tid så tidigt! Med dottern hade jag inskrivning i v.8, men nu får jag snällt vänta till v.11.
Idag drar det i tjejmagen o gör ont. Är lite rorlig men hoppas att det bara är växtvärk o lite för trånga byxor.
angiee: Min mage är uppsvullen på kvällen och jag får gaser! Blä!
.?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.
Believer v.28, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
2007 v.28, Bf 20 maj
Dulia v.26, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
lurkan v.18, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
Magda v.17, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie) Rutin-UL 6/3
Hanna v.16, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
Lättja v.14, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v.13, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
Kickan v. 10, BF 21 september (pojke tror jag)
Hemligaärtan v.10, BF 21 september
Thezzizen v.9, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
missK v.7, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
Angiee v.7 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
Jazzy v.5 BF 29 oktober
Angiee: Grattis vad roligt!