Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Magda: en HÅRmacka?? Uuuurk!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan

Nu har jag lagt in en ny magbild.

• lurksmulan

Hanna: Den ligger i tvätten!

Nu har jag anmält råttpuckot, hon har spårat ur totalt. Jag misstänker att tråden ligger på flashback eller liknande.

• lurksmulan

jazzy och Hanna: Vilken tråd pratar ni om?

• lurksmulan

Hanna: Tack! Jag har inte så mycket att tillägga där heller eftersom jag slapp undan med ett nödrop förra gången!
    Jag ska titta på Mullvaden nu!!

• lurksmulan

Jazzy: En aggressiv surbitch menar du?

Nu har jag tittat på Mullvaden; vad jag har saknat det programmet!

Magda: Nemas problemas, jag har inte ens tittat på bilden för jag är hopplös på att tyda ul-bilder. När det gäller de tre strecken du pratade om tidigare, för vår del såg man de mellan benen liksom. Där de ska sitta. Men det var svårt att se, hon korsade benen och låg med handen för och hade sig. Till slut gav hon med sig. Pryd tjej det där.

• lurksmulan
    Magda: Vill bara säga att jag har tänkt på er hela dagen. Det var nog min första tanke i morse!

Kickan och jazzy: Det blir INGEN Brio Happy för oss! Nya Vi föräldrar kom idag och den har fått näst sämst betyg! På säkerhetstestet har den fått 1 av 5! Förvånad
    Vi ska åka iväg och kolla vagn när vi hämtat Laban på dagis iaf, så får vi se vad som bestäms.
  • lurksmulan
    Magda: Jag har suttit här, klistrad vid x-box! Sen kom nya Vi föräldrar och då läste jag den, sen har jag sovit en stund, ätit etc. Bara slappat.
  • lurksmulan
    Hanna: BN? Menar du buggan?
  • lurksmulan

Åh Magda jag vet inte vad jag ska säga. Mer än att jag tänker på dig jättemycket idag!

Svar på tråden Pladdertråden!