Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Morron giiirls

ae.. nja.. oron finns där men den är inte dominant.. tror aldrig man kan sluta oroa sig helt, finns ju alltid nåt att hänga upp sig på

Lättja.. haha bra, ont ska med ont fördrivas .. ser fram emot att se bilder ikväll har mannen gett vika?

JUSTer... låter sunt att inte bäva för sin vikt.. ärligt, hur kan vikten ens vara viktig så att säga i ett sånt här sammanhang.. om maninte överdriver åt nåt håll kan det bara bli bra, alla går ju upp olika mkt och har olika startlägen ändå ju... tycker det är hysteriskt med alla som känner ångest att "hålla igen" bara för att vara "nyttig" njuut av din kebab

Snork.. kul att se dig hoppas du trillar in här snart

Kickan.. vul idag!!!! *tummar*

Vem mer skulle vul:a idag???

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja.. haha... se där ja. fick du tag i någon vul-tid igår??

Mätte min midja med häromdagen.. har ökat nästan 20 cm i midjemått.. det ni hihi

• Hannnas

Lättja.. bra att du fått killen på knä iaf... för jobbigaste perioden är ju fram till v13 och hur sjuttan ska man då kunna låtsas som inget???... nä bra... glad ska man vara tills man får anledning till annat

Ska du försöka ringa igen idag?

• Hannnas

Lättja.. klart inget är fel men om du stressar upp dig i onödan kan det ju vara skönt att få "bildbevis" ... gör som DU känner

• Hannnas

Lättja... vad tråkigt att höra om din vän... men som sagt, det är ju inte säkert än håller tummarna för henne...

Ang läkare ska jag oxå träffa en, men dagen efter jag ska på inskrivning.. känns meninslöst eftersom jag ska på UL veckan senare men men...

Kick.. vi missade varandra .. nu hann jag ju inte lycka dig till.. men du vet ju att jag tänker på dig

Thezz ska ju oxå vula idag

• Hannnas

Kickan.. vad skööööööööööönt att allt gick bra o jag tycker minsann inte att det är konstigt ...

bebisarna växer ju så olika fort i början... du kanske är i v5+4 el mer och det kanske kickstartade för att sen växa lite långsammare för att sen växa igen mm

Så är det ju i början bara GRATTIS till ett fint vul iaf, fick du bild??? Såg du myran väl?? gulsäcken?

• Hannnas

Believer.. säg som det är bara... ingen kan väl tvinga dig...

Kick.. ahhh skönt med vul redan på måndag igen härligt med sån lyx ju vad sa M då??

• Hannnas

Kick.. haha lita inte på det för två kan man missa ganska länge men vad härligt ändå du får hälsa o krama M från mig

Believer.. rätta takter du KAN ju inte lixom, det handlar ju inte om något annat

• Hannnas

Ja min bebis rörde sig så mkt att man kunde mäta hur olika som helst ju skrattade lite när jag läste att fostret var "livligt" i journalen hihi

• Hannnas

Kick.. hahah jaaa hon är så stoor nu ...

Svar på tråden Pladdertråden!