Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Morron

Lättja.. har du kräkts mycket???

Kickan.. sötis... fattar att du är nervös men brösten ömmar inte varje dag (har jag lärt mig nu ).. det är säkert ingen fara.. håller du på o ringer nu?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick... jag tror att allt kommer gå vägen påminn mig om detta i mars ... men jag fattar din oro ang brösten, har ju haft det själv så ju.. att brösten slutat ömma o jag blivit döorolig.. alla symptom bara puts veck för att sen återkomma om ett par dagar

• Hannnas

Kick.. hihi.. lite lätt förvirrad el

Lättja... hallåååååå.... har du kräkts mkt el ... för det kan vara en stor orsak till viktuppgången nämligen ...

Själv skulle jag väga mig idag, *glömde* gjorde det förra måndagen och då hade jag gått upp ca 7 hg... ungefär...

• Hannnas

Lättja.. om man äter dåligt, kräks relativt regelbundet... då ändrar man saltbalansen i kroppen och då lägger man på sig en jädrans massa vätska... enda sättet att få bort det är att äta regelbundet och ofta och dricka vatten...

• Hannnas

Lättja.. haha bläng du på.. jag är immun ... men vätskeöverskottet kan du göra något åt iallafall

• Hannnas

Nu inväntar jag en "bråttom" patient... kommer tibax om en kvart el nåt... jag saaaaaaaaaaaaaaaknar er

• Hannnas

hihi härlig frustrerad diskusion ni har

• Hannnas

Kickan... hahaaa vad KUL ändå, läskigt men KUL o fy sjuttan vad skönt att du redan känner stöd från din BM grattis till det!!! o du har rätt, nu SKA det gå vägen

• Hannnas

Lätja.. vilken plats i kön har du eg??

Svar på tråden Pladdertråden!