Pladdertråden!
Jag var på vul i v5 (4+2)... då såg man nada mer än en förtjockad slemhinna men det finns ju de som ser en hinnsäck då iof.. foster är svåra att se innan v5+0 och hjärtat kan vara svårt att se innan v 6+3...
Jag var på vul i v5 (4+2)... då såg man nada mer än en förtjockad slemhinna men det finns ju de som ser en hinnsäck då iof.. foster är svåra att se innan v5+0 och hjärtat kan vara svårt att se innan v 6+3...
Kick.. ja absolut!! Tycker att när du ändå är där att du ska be om ett till i v11 ![]()
Kick.. perfeeeek.. o gud vad kul att det är redan imorgon, slippa vänta
ihh spännande ![]()
Kick.. jo det förstår jag iof.. men det är ju oxå bra att veta redan innan att de kan vara så att de inte ser nåt men att det är bra.. men jag var ju där så tidigt, i v5 ju.. i v6 bör de ju se nåt absolut men det är ju inte säkert att de ser hur många de är
de gömmer sig lätt
... sen ser man ju förmodligen inga hjärtan än men det viktiga är ju att man ser att allt ser oki och normalt ut för den tiden du gått och det kommer det att göra ![]()
Ha det gott Kickis
![]()
Berättade i en annan tråd... läste i min journal.. där stod det att det fanns ett livligt foster i livmodern
hihii så sött...
Dulia... är det inte ganska vanligt med lite sammandragningar i tidiga v20...? Är det inte kroppens sätt att "förbereda" sig inför förlossningen?
Dulia.. ja jag säger som Lurkis.. ta det så lugnt du kan iaf ![]()
lurkis.. haha du får flippa
... morra lite från mig med *morr*
lurkis.. tycker inte alls att det var fånigt att reagera på... o jag hade aldrig aldrig tillåtit att cigg skulle gå på hushållskassan.. går ditt smink o dina kläder där eller?? nä du.. han kan behöva träffa en bitch.. skicka ner han hit ska han få sig en avhyvling som heter duga ![]()