Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick.. kan du säkert... du får fråga men kan det inte vara skönt att komma i tid ändå, om du ser lill*n leva i v10 då??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick... jo men du kan ju vul:a i v11 och boka en inskrivning till dagarna el veckan efter

Dulia... såå fin mage du har

Believer... åhh vilken härlig känsla va *längtar*

• Hannnas

Kick.. gör det för det är ju en trygghet att kolla sina blodvärden och BT o annat i tid oxå jag har ju redan koll på sånt så jag bryr mig inte om det är sen inskrivning men senare hade jag inte velat ha

Believer... hihi kan tänka mig det

• Hannnas

Kick... klart det gör redan denna vecka kommer alla frågor besvaras, du kommer bli kallad till VUL och du kan boka tid hos BM... myysigt

• Hannnas

Believer... tycker inte alls att det känns så kul att gå till Bm faktiskt, känns mest som ett nödvändigt ont nåt man måste.... ser mer fram emot träffar senare

Kick... ja så får det bli helt enkelt för vänta till torsdag kan du inte

• Hannnas

Kick.. jaaaaaaa bröllop innan nu glädjer du mitt gifta hjärta har ni pratat mer om när var hur????

• Hannnas

Believer... ahh papper o böcker låter ju kul iof men prover, jag är ju trist o kinkig o vill bestämma själv så... o vad ska de säga som man oftast inte vet redan... allt som man inte kunde innan har man ju lärt sig via FL

• Hannnas

Kick... förstår er fullständigt kanske ett underbart vårbröllop i maj då

• Hannnas

Dulia... uscha för alla dessa prover... jag kommer ju helvägra stick i fingrarna hehe...

Svar på tråden Pladdertråden!