Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Thezz: Näää, sluta med det genast! Men vad säger sjukvården om det här? Kommer du fortsätta blöda hela tiden eller?
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan

Nu har jag lagt in ul-bilderna från igår! Inte världens bästa kvalitet, men vi har ingen scanner så jag fick ta kort på de.

• lurksmulan
    JUSTer: Vi var inne på Betty först, men sen hörde vi om en kompis kompis som döpt sin nyfödda till Polly och då var vi fast! Laban och Polly, det passar ju bra också.
    Än så länge är det ju ett tag kvar, men vi störtdiggar verkligen det namnet, så nu heter hon Polly tills något annat dyker upp.
    Och jag håller med om att det är roligare att säga "hon" än "det". Med Laban trodde vi ju hela tiden att det var en kille men det var ändå svårt att säga "han" och vara säker.

Magda: Vi fick ingen könsbild. Jag såg tre streck när hon visade för oss, men sen när hon hämtade andra bm och tittade hade de lika bra kunnat titta på en hög med hundbajs typ, för jag såg ingenting.
    Men hon låg och drack vatten och gapade som en krokodil till och från, vilket var väldigt roligt att se.
    Och moderkakan låg i bakkant som jag misstänkte.

Kankse har folk haft rätt då, när de sagt att jag väntar en tjej eftersom jag mått så annorlunda mot förra gången? Och ska man gå på skrock stämmer det ju ganska bra det där om att tjejer "stjäl ens skönhet" för jag ser ut som en prickekorv i ansiktet.
    Däremot visade ringtestet att det var en kille och det stämmer ju inte.
  • lurksmulan

Vi äter mycket fisk i perioder, men det blir nog minst en gång i veckan iaf.

Idag ska vi äta kokekorv med bröd och sen tänkte vi äta lite ostkaka till efterrätt! Ingen av oss orkar laga ordentlig mat.

• lurksmulan

Jag är här små stunder, springer mellan Spyro, Bollibompa och ostkaka!

• lurksmulan
    Magda: Spyro är ett spel till x-box, typ det enda spel jag gillar.

Vi ska ta våra sjuka rumpor och förflytta oss till en klädaffär och handla lite nya kläder till Laban. Hans tröjor är för korta så att han se ut som Homer Simpson och byxorna är också för korta. Han har vuxit så himla mycket!
    Vi fick in pengar från fk idag och det var dubbelt så mycket som jag trodde så det är ju bra.

Lycka till alla som ska på vul/ul idag!
  • lurksmulan

Nu är jag riktigt förbaskad kan jag säga!
    Min chef ringde och babblade om att det var så rörigt på mitt skrivbord (eh, jaaa, för jag försökte göra två personers jobb förra veckan) och att hon inte hittade ett papper som nog inte var fel "men man vet aldrig". Eh, va?
    Så sa hon att det vore bra om jag kunde komma imorgon eftersom det är så rörigt (???) men givetvis ska jag vara hemma "OM jag är sjuk". Vad fan tror hon?
    Nu har jag mailat och undrat vad det är som är så jävla bråttom rent ut sagt.
    Grejen är den att hon ringer mig typ varje gång jag är hemma, jag har flera gånger varit i kontakt med facket och frågat om hon får ringa och tjata på mig.
    Sist JAG var sjuk var i höstat, sen har jag varit hemma för vab, men jag har inte varit sjuk.

Av bara farten skällde jag på hon rått-puckot som jag länkade till tidigare.

• lurksmulan

www.familjeliv.se/Forum-2-56/m18052117.html
    Här är råttpuckot.

Min chef har inte svarat på mitt mail förresten. Hon är så otroligt konflikträdd. Eller så vet hon inte vad hon ska hitta på för ursäkt.

• lurksmulan

NO: Jag såg det, jättefina förslag!

Ja hon måste vara ett troll men jag går igång totalt på det där och har hittat ett ställe att avreagera mig på! Hurra!

Ja hur har det gått för Lidenborg, hon blödde ju häromdagen?!

• lurksmulan
    JUSTer: M&´s!! Åh vad gott! Och kaviarmackor också! Mums! Hade jag sett din godispåse hade jag helt klart ätit upp den!
Svar på tråden Pladdertråden!