Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Äntligen hittar jag hit! Snacka trög!!
    Jag sitter och mår illa som vanligt. Åt fralla på jobbet och jag har en lussebulle som lockar. Men min mage är inte riktigt redo för den.
    Och på lunchen måste jag ut och köpa nya röda äpplen, är helt besatt!

• lurksmulan

Magda: Åh, clementiner. Det hade någon ätit på jobbet häromdagen och jag gick runt och sniffade som en galning. Får nog köpa ett par såna också. Jobbar ju till 18 idag så jag hinner få i min en del frukt...

• lurksmulan

Hanna: Det blir nog bättre snart. Får du i dig något att äta med jämna mellanrum? Det är trots allt det viktigaste. Då kan du hålla illamånendet nere lite.
    Jag mår ju småilla konstant, men det är okej så länge jag slipper spy. Och jag försöker äta hela tiden så att jag inte ska bli hungrig.

Tyvärr mår jag illa när jag tänker på min medhavda lunch idag, hade samma problem förra gången. Kunde bara äta sånt jag var absolut sugen på, resten var bara äckligt.

• lurksmulan

Honey: Bra tänkt! Det stämmer med vad Marie sa också! Min svägerska mådde jätteilla i början och svimmade nästan när vi var på Ullared. Sen visade det sig att det var två!

• lurksmulan

Godmorgon tjejer! Läget?

• lurksmulan

Och jag mår väldigt dåligt idag. Mår illa, lyckades med ren viljekraft undvika att spy på bussen. Nu har jag ätit men känner mig inte så mycket bättre.
    Är nog mest trött, Laban har bökat inatt.
    Fattar på allvar inte hur jag ska klara den här dagen.

• lurksmulan

Magda: Jo jag äter hela tiden. Åt en tallrik fil med musli innan jag gick hemifrån. Men det räckte visst inte. Och jag hade glömt lägga frukt i väskan. Men jag har en massa på jobbet.
    Nu är jag nog mest trött tror jag. Såg mig själv i spegeln, jag är helt kritvit i ansiktet. Snyggt.

Stackars Hanna som bara spyr!

• lurksmulan

Stackars Lättja, jag vet inte vad jag ska säga för att det ska kännas bättre heller. Speciellt eftersom jag inte haft något mf själv och inte känner din rädsla på samma verkliga sätt.

Jag hoppas bara att tiden går fort så att du upptäcker dag för dag att ingenting faktiskt händer, att det går vägen den här gången och att ni får eran efterlängtade bebis till slut.

Kramar!!

• lurksmulan

Jag vill också få ett vul *surar lite*.
    Tycker folk gör det åt höger och vänster nu, och jag har ju ingen bra anledning till att göra det egentligen. Jag är ju bara nyfiken och vill se minigrisens hjärta!
    Jag ringde gubben och gnällde så vi skulle prata om det tyckte han. Han är ju man och praktisk och förstår inte riktigt varför jag vill göra det.
    Jag skulle givetvis gå privat, jag klarar inte av folk som ljuger och sätter sig på akuten i flera timmar och påstår att något är fel för att få göra ett vul där.

Svar på tråden Pladdertråden!