Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

angiee: När blir nästa VUL? Nu i veckan?

Mitt illamående försvann efter v. 10-11 något, men det har kommit tillbaka nu vissa kvällar! Så att känna sig ogravid är nog rätt normalt för hur långt gången du är! Det SKAAA gå bra nu!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jag HOPPAS verkligen det!!!

Drömde härom natten att det var TVÅ i min mage ändå... jisses alltså!

www.buggysnuggle.com/product_info.asp&usrID=7EF7B587-E1C6-4CC6-ABFA-14C639A72065

Denna vill jag ha!!

• Kickan 84

angiee: Ååååh, jäkla väntan jämt och ständigt!!! *morr*

Men det kommer vara underbart när du väl ligger där i gynställningen!

• Kickan 84

Hanna: Hihi ja de är jättefina! Dock tror jag de i fleece är rätt lätta att sy själv (läs: mamma syr!)

• Kickan 84

Hanna: äääh!

• Kickan 84

*vinkar till Hanna*

Hej hej Jazzy! Blöder det ännu?

• Kickan 84

JUSTer: Jag är värdelös på precis allt som har med textilslöjd att göra, KAN bara inte, men mamma är superduktig!!

• Kickan 84

jazzy: Självfallet bryr jag mig!

Håller alla tummar jag har för att det ser bra ut i morgon ju! Vilken tid är VUL:et?

• Kickan 84

JUSTer: Jisses, då måste ju du vara skiiiitduktig ju! Brudklänning var inte det simplaste!

jazzy: Låter som en god idé! Från v. 14 (alltså i kalendern, inte graviditeten) ska jag bara läsa 50% har vi bestämt, känns jättebra... klarar inte av stressen med 150% något mera nu!

• Kickan 84

jazzy: Precis!

Jag har min C-uppsats kvar på utbildningen, men jag tänker mig att jag likaväl kan skriva den mot slutet av barnledigheten och ha en fäsk examen när jag ska börja söka jobb. Känns liksom bara onödigt att stressa ihjäl sig för att ta ut examen nu i sommar!

Nu måste det bannemig gå bra, det är allas våran tur nu ta mig sjuttan! *morr*

Svar på tråden Pladdertråden!