Inlägg från: Adeliha |Visa alla inlägg
  • Adeliha

Borlängetråden, kapitel 9

KRAMKRIG

Det här är ett test för att se hur många vänner du har på Familjeliv.

Då börjar det!

Du skickar det vidare till minst 10 personer. Även till den du fick det av.

Du har just blivit kramad!

Onka-Jag får sätta min 10:a här.har ingen lista på alla

• Adeliha

Mtf-hemskt när man måste vänta på läkartider.Hoppas att du blir bättre.

Ni andra nyfikna...Jag har lagt in lite bilder i galleriet.

• Adeliha

Hejsan hoppsan....

Jag överlevde promenaden hem från hotellet.*mutter* haft en gårdagens toppendag utan ångest och grin.Hamnade med min gubbe ocg son på Hälltjärns isar och pimplade hela dagen igår.Sen åkte vi upp till hans "hotell" och förslöade oss på soffan.Vaknade utsövd och har varit en god hustru och dammat och dammsugit(hemskt att det kan bli så dammigt när vi aldrig ä'r där) på förmiddagen.Samtidigt som jag drog igen låset på hotellet kom den ..... ångesten.Tankarna fladdrar somvanligt.men man vill ju inte låsa in sig heller.i sitt trygga bo.För sånt kan vara farligt.Men jag ska slå av takten rejält och ladda för psykologen på onsdag.För banne mig vad jag vill ha rätsida på mitt liv och slippa dessa *** gråtattacker.
    Förkylning har jag på gång oxså.helt skrovlig i halsen.Kan ju även bero på att man börjat rökt...
    Så nu ska jag ta tag i mitt eget hem lite granna,sen ska jag på nått vis ta mig tillbaks upp till hotellet.Passa på att sova där,när H är hos pappa.

• Adeliha

Nu drar jag tillbaks till hotellet

• Adeliha

Hej...

Hemma från hotellet igen.Haft det ganska lungt och skönt.Idiot*** tankarna har väll varit med mig oxså.Grina väll en skvätt när gubben kom hem från jobbet.Skönt att kunna grina lite för han,släpper lite granna iallafall.Nu har han lagat mat,så jag återkommer.

• Adeliha

Critan-Kankse inte bara köket som behöver sugas? *L*

Själv har vi haft en ganska lugn och skön kväll här.Förutom att mistluren(Carita vet vem) avlagt besök.Men sånt besök är riktigt trevligt Snart ska vi kolla på video,gubben ordnat fram lite nya filmer.Imorgon bitti när jag vaknar ska det ätas frulle och sen ska jag faktist peta i mig en Sobril.Jag har fått nog rejält,så fast jag inte vill så lär jag prova pillrena.Tänk så är det dom som hjälper mig att bryta ångesten...Hmmm...Allt är värt det nu.jag vill ha tillbaks mitt gamla liv igen.Inte ha det så här.
    Critan-By the way...Vilket besök var det som köpte barnvagnen?Nyfiken..

• Adeliha

Caroline-Lite lika du och jag...avskyr när nån kommmer åt mina fötter.fast mina är göräckliga ibland*erkänner*,lider av förhårnader och sälvsprickor.Tur man inte är ensam om det iallafall....

• Adeliha

Maddiz-den delen är jag så duktig på(bryta ihop),så jag behåller den för mig själv

• Adeliha

Maddiz-Jag tror dig,och även en protes kan väll bli överbelastad?Hmmm....

Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9