• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

äh så har hon gett bort dopklänningen. vilken osis. då får jag virka på måfå. värsta är ju att veta vilken storlek johanna har i augusti. får lösa det på nån vänster.

• Melisabeth

gett bort?? okej så den var inte till henne själv... spännande =)

Skall iväg och fika men väninna idag i stan, sedan är det föräldrakurs i eftermiddag, så jag hoppas jag orkar hålla mig på fötterna hela dagen - känns inte riktigt så nu.. men det kanske blir bättre när man får lite frisk luft eller så =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

jo, hon köpte den för att dottern skulle ha den på sitt dop. hon fick den billigt, så hon lär väl ha sålt den vidare för lika mycket

låter som du får en heldag idag. jag ska väl lägga in räkningar, och kanske kika lite i boken inför tentan på lördag. eller så skiter jag i det

• pucken

vilken korkad räkning vi fått. ska betalas idag (22/3). hur fan kan man få för sig att ha förfallodatum innan man fått lön?

• Melisabeth

Vad tog du för den då?

Jag har ju lite svårt för att se att man säljer vidare dopklänningar.. okej att man (som jag vill ha en ny).. men att sälja den som man själv haft, eller barnen eller nått.. det tycker jag personligen är lite skumt.. den är ju ändå ngn form av "klenod"... Den var ju itne direkt gammal heller så man kan ju tycka att dottern borde fått välja om hon ville ha den kvar... men men. det är jag det =)

Heldag ja.. får se om jag kan få på mig lite smink så jag ser mönsklig ut också...
    JAg har samlat på mig vatten utav bara helskotta nu... fötterna, händerna och benen är överfylda, får skitsnygga märken av mina löst sittande (normalt sett alltså) sockar..... =/

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

fru
    dum räkning? okej att vi har ett par hundra på sparkontot efter svärmor, men alla har inte det.

mel
    ja, herregud det ligger flera veckors jobb bakom en sån och åtminstone jag tycker att en virkad klänning ska gå i släkten.

vi har tydligen räkningar för hela 7036 kr den här gången. fan va billigt!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)