• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

puck
    nää inte babysim men simkurser
    Man kan ju åka och bada själv också! men baby & barnsimmet är ju bra för man lär barnet vattenvana, att hålla kvar sig själv på kanten, att hålla andan under vatten osv. sånt man kanske inte vet riktigt hur man gör själv.

• pucken

fru
    ja, men om vi åker och badar vill svärmor följa med *mutter* och jag vill INTE se henne i bikini. hon har fan en orange bikini från 80-talet, en sån där utan axelband. *ryser*

• Winnertaco

puck
    Ja, det lär nog bli 74 minst om det blir dop i augusti, son det är nu så är 68 nästan lagom, aningens stort.

Vi har tänkt att vi ska gå på babysim, men det har inte blivit av. Nu har jag fått höra att ett ställe har drop in, vi funderade på att gå dit på söndag, men nu ska ju jag jobba på söndag...

Johanna 061223
  • pucken

taco
    mm men då bör klänningen passa iaf i kjol och liv, bara ärmarna som var korta på agge. slipper jag göra några större ändringar =)

• Winnertaco

puck
    Gud, vad du är duktig som KAN såntdär! Jag blir lika impad varje gång nån har sytt, virkat eller stikat nått här inne...

Johanna 061223
  • pucken

taco
    nja, ändringar är jag inte bra på. därför är jag glad att slippa göra några

• pucken

taco
    bra, för ditt eget bästa men om jag går efter att göra den i 74, så kan jag göra den lite större utifall att. kan jag köpa garn och börja virka när jag gjort klart björnfilten =)

• pucken

va bra, nu kom jag ju på att vi ska betala försäkringar och hemsidan. plus att vi inte sparade 500 från barnbidraget. då är vi uppe i samma månadskostnader som vanligt *lättad* slipper jag ha ångest.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)