• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

puck
    mm. babysim på 1300 kr också.
    vi har nog kanske 16 000 i räkningar den här månaden, eller 17, har inte kollat så noga.

• pucken

fru
    är det nån säsongskostnad på simmet? eller tar de per besök och så?

vi måste ju ha mer räkningar som inte kommit. inte kan vi helt plötsligt ha typ 6000 kvar efter räkningar och mat?

• pucken

men det var inte så farligt. ångrar lite att vi aldrig gick på sim med agge, men nu är det liiiite sen

• pucken

baysim för vuxna? man kanske kan gå på nåt sim i sommar, när jag har magrutor och det är varmt ute. måste finnas nåt utebad här i krokarna =)

• pucken

mel
    är du så svullen? om du sväller jättemycket kanske du ska kolla upp så du inte får hf, som fru fick.

• Winnertaco

Morrn!

Mel
    Jag såg ut ungefär som en ballong i slutet, mina fötter var som fotbollar
    Om du känner så om dopklänningar så kanske du förstår min reaktion när sambons faster hade skickat med en dopklänninh i påsen med kläder

Johanna 061223
  • pucken

taco
    du, vilken storlek ska jag göra klänningen i tror du? det är skitsvårt att veta. agge hade ju typ 74 på sitt dop om jag inte minns helt galet.

• Fru Indosaurie

Jag kunde inte ha mina skor på hela sommaren, jag kom inte heller i freds "sandaler" när dom var knäppta, fick ha dom öppna.
    Det började svälla på våren redan så jag var sjukt svälld redan innan hf.
    När man har hf är det mest ansiktet som sväller, jag hade ju dubbelhaka ner till knäna ungefär

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)