• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

haha va du kivas med mig! 20 % menade jag ju =)

• Winnertaco

Haha, jag ska få shoppa babykläder! Andreas ringde igen, och nu har till och med HAN insett att J har dåligt med kläder så han tyckte att jag skulle åka ner på stan idag och köpa lite nya kläder åt henne. Inte mig emot, även fast jag irriterar mig lite på att JAG ska göra det (som vanligt när det gäller Johanna....)!

Johanna 061223
  • pucken

taco
    mm tur att micke tycker det är kul att köpa grejer till agge iaf =)

fru
    micke ska bara äta lunch så åker han sen. inte för att lunchen är klar, men så du vet =) och han undrar om nån kan möta honom vid tunnelbanan i rissne, för han hittar inte till er.

• pucken

ledig? näää du tar ju hand om ert barn! men shopping är kul =)

• pucken

haha det tycker inte jag! tycker det är skittrist att vara hemma med aggs, jag blir alldeles rastlös. jag skulle nog behöva skaffa lite kompisar att hänga med. jag är verkligen ingen bebismänniska har jag märkt.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)