• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Ja, att det är lite trist, det är ju en sak, men inte är det JOBBIGT, som många säger... varför tror du jag är överlycklig över att jag ska jobba i helgen? Du får komma hit och hänga

Johanna 061223
  • Elof och Dagny

en liten fråga till er som går på babysim eller liknande: vad kostar det hos er och vad ingår, dvs hur många gånger är det och hur lång tid per gång?? vet att det finns 2 ställen iaf här istan å vill jämföra priserna lite...

vecka 33 - nedräkning pågår!
  • pucken

taco
    jag får göra det. har så tråkigt här =( visserligen börjar min kurs igen om en vecka.

elof och dagny
    ingen aning. fru i betalar 1300 för 9 ggr skrev hon innan idag, men jag vet inte vad som ingår. vi gick aldrig, så jag vet inte vad et kostar här.

• Winnertaco

Du är ju välkommen aaaaaanytime, pucken (och alla andra också, förstås!)

Elof och Dagny
    Jag har kollat runt lite priser här, 1200 för 8 ggr är det billigaste jag hittat. Sen finns det ett ställe med drop in, men jag vet inte vad det kostar per gång där. Antagligen är det lite billigare, en mycket mindre bassäng och så.

Johanna 061223
  • pucken

grr jag blir så irriterad på micke! han blir sur på mig för att jag muttrar över disken och diskar, för han menar att han minsann diskar heeeela tiden. ja, det är väl därför tårtfatet fortfarande är skitigt, det var ju bara 2 veckor sen han fyllde år. plus att mina spritsar låg i en massa gamla matrester i vasken, fast han sagt i två veckor att han diskat dem. ska jag behöva göra allting själv eller!?

• Elof och Dagny

Pucken och Winnertaco: Tack för svaren! Det skiljer väl sig lite mellan orterna... surt är väl att det är så svårt att få plats här! å nu verkar det ju födas mer bebisar än någonsin

vecka 33 - nedräkning pågår!
  • Melisabeth

Så nu är jag hemma en kort sväng innan kursen =)
    Trevligt att fika ju =)

Jo jag har vatten, men mest i händer och fötterna... iofs har jag svullnat i ansiktet också, men någonstans måste ju alla jävla kilon sätta sig tyvärr, så det är ju inte konstigt.... MEn BM säger väl till idag om jag ser helt för jävlig ut.. och vi skall till henne på tisdag igen, så då testar hon mig ju för allt =)

Fick återigen bekräftat att jag bara ser gravid ut i profil... undra om det någonsin ändrar sig?

Trött som ett as är jag, men får hinka i mig att dricka och ha mig på kursen så jag håller mig vaken.. tror det var amning som var på tapeten idag.

Men jo jag vidhåller att det är mysko att sälja dopklänningen innan ungen själv fått välja om den skall behållas eller inte... Eller att skicka med en dopklänning bland begagnade kläder till släktingar =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

fru
    du är duktig du

jag skulle ta på mig en tröja och när jag hämtade den i garderoben hittade jag min dagbok. igen. hade glömt att den låg där. usch, varje gång jag ser den påminns jag om mitt ex. varej gång undrar jag vad som kunde ha varit.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)