Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Hunden måste ju ändå ut på ett eller annat sätt
Hunden måste ju ändå ut på ett eller annat sätt
Mel
Jag bara släpper ut Jaxon i trappen, och så får han springa löst ner, skulle aldrig våga ha honom i koppel och J i famnen! Det går bättre och bättre att ta hand om både hund och bebis, i början kändes det som ett oövervinnerligt projket att ens ta sig ut på en kissrunda med både hu och barnvagn, men nu går det strålande! Idag har vi gått ca 1 ½ timme sammanlagt!
Mel
Ja, varför skulle ni behöva vara hundvakt om ni har en liten bebis! Ganska fräckt vore det att ens fråga i sånna fall tycker jag...
puck
Nä, vissa dagar ska man ju verkligen inte gå upp!
Min dag blev i alla fall lite bättre, Andreas hade hört sig för om 2 jobb, han kan bara han vill
Som sagt var, karlar kan bara de vill!
Gomorron!
Mel
Är det din tur att ha en skitdag idag?
Natten var lite jobbig här, jag somnade typ 2, J vaknade 3:30 och var vaken till 5:30: Jobbig ovana hon fått att vara vaken två timmar mitt i natten
Mel
Haha, vad roligt det är när de lever rövare där inne! Ibland undrar man ju verkligen hur de lyckas sparka så att det rör sig i HELA magen samtidigt!
Undra just när tokig kommer hem med sin guldklimp?
Hallå Malla! Trött är jag, och förkyld Grinig bebis har jag också
*stackars mig*
Mel
Du kan söka för de 60dagarna innan sen, även om du skickar in för juni. Det viktiga är att fk fått ditt moderskapsintyg 60 dagar innan, men det antar jag att de redan har fått eftersom du får hem papper om fp?
Mel
Ja, precis så kan du göra! Det är även smidigare att göra det via internet...